Veřená zakázka

Vybavení školní družiny, sborovny a rozšíření šaten ZŠ Bělá pod Bezdězem

Druh zadávacího řízení:
Jednací řízení s uveřejněním
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Kancelářský
Nábytek ->  Ostatní
CPV kódy:
39000000-2 - Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je v součinnosti se zadavatelem a dle specifikace uvedené v příloze č. 1 této dokumentace je
• vypracování výrobní dokumentace nábytku a interiérového vybavení čtyř družinových učeben, jedné víceúčelové učebny, sborovny, zázemí pro družinářky a šaten v ZŠ Bělá pod Bezdězem, příspěvková organizace, na adrese Tyršova 20, 294 21 Bělá pod Bezdězem, přičemž výrobní dokumentace bude zpracována pro každou z výše uvedených místností zvlášť a bude mj. obsahovat rovněž i vizualizaci rozmístění nábytku a interiérového vybavení v rámci jednotlivých místností, popis každého navrženého kusu nábytku/interiérového vybavení, jmenovitý seznam dodávaných položek (jednotlivých prvků) pro každou jednotlivou místnost vč. uvedení počtu,
• návrh, dodávka a pokládka podlahové krytiny družinových učeben, jedné víceúčelové učebny, sborovny a zázemí pro družinářky, přičemž v každé z výše uvedených místností bude návrh podlahové krytiny zpracován dle přílohy č. 1 této dokumentace. Podlahová krytina bude v rámci každé z výše uvedených místností barevně sladěna s navrženým nábytkem a interiérovým vybavením pro každou z výše uvedených místností. Dodavatel je povinen návrh podlahové krytiny promítnout do vizualizace rozmístění nábytku a interiérového vybavení dle předchozího bodu,
• výroba a dodávka zadavatelem poptávaného nábytku a interiérového vybavení dle dodavatelem zpracované výrobní dokumentace, zpracování a předání písemných instrukcí, návodů k obsluze,
• předání atestů, certifikátů, prohlášení o shodě výrobků a použitých materiálů s platnými normami a předpisy,
• opravu případných poškození budovy a jejího zařízení vzniklých při instalaci nábytku a interiérového vybavení (oprava otlučených rohů, poškrábaných stěn, poškozené podlahové krytiny apod.), úklid všech místností po dokončení montáže nábytku a interiérového vybavení, odvoz a likvidace všech obalů a dalších materiálů používaných při vlastní montáži, v souladu s ustanoveními zákona o odpadech, v platném znění,
• dopravu veškerých interiérových prvků a nábytku do místa plnění a jejich instalaci/montáž na místa dle dodavatelem zpracovaného návrhu.
Základní požadavky na vybavení družin, víceúčelové učebny, sborovny, zázemí pro družinářky a šaten jsou uvedeny v rámci přílohy č. 1 této dokumentace, které představují minimální technické podmínky ve smyslu § 61 odst. 4 ZZVZ. Návrh základního vybavení a ostatního vybavení (herní prvky, ostatní nábytek a vybavení) bude předmětem jednání o předběžných nabídkách a bude předmětem hodnocení.
Shora uvedené podklady jsou součástí zadávací dokumentace jako její závazné přílohy.
Zadavatel dále dává na vědomí, že maximální přípustná výše nákladů na realizaci předmětu plnění veřejné zakázky činí 5.450.000,-Kč bez DPH.
Dodavatelé jsou při realizaci předmětu zakázky povinni respektovat platné právní předpisy a technické normy vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky, zejména vyhlášku č. 410/2005 Sb., o hygienických požadavcích na prostory a provoz zařízení a provozoven pro výchovu a vzdělání dětí a mladistvých ve znění vyhlášky č. 343/2009 Sb..
Dodavatel bude poskytovat služby zadavateli na základě smlouvy a dle nejvyšších standardů profesní efektivity a kvality. Dodavatel bude při realizaci plnění veřejné zakázky respektovat platný právní řád České republiky.
Obsahuje-li zadávací dokumentace (zadávací podmínky), vč. všech příloh požadavky nebo odkazy na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, zadavatel připouští i jiné kvalitativně a technicky obdobné plnění.

PRO VYLOUČENÍ POCHYBNOSTÍ ZADAVATEL UVÁDÁ, ŽE ŽÁDOSTI O ÚČAST A NABÍDKY SE PODÁVAJÍ PROSTŘEDNICTVÍM ELEKTRONICKÉHO NÁSTROJE EZAK NA URL https://smart.ezak.cz/profile_display_34.html

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    25.03.2020
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.04.2020