Veřená zakázka
Věznice Příbram - Telefonní ústředna
Předmětem plnění veřejné zakázky je modernizace hardwarové telefonní ústředny, která bude odpovídat současným standardům na funkcionalitu a bezpečnost. Vzhledem ke stáří stávající komponent ústředny nepočítá zadavatel s využitím karet a ani žádných jiných komponent ze stávajícího systému a pro modernizaci požaduje všechny součásti nové. S využitím počítá zadavatel pouze u některých analogových telefonů. Dodávka musí být nabídnuta kompletní včetně montáže, školení a zprovoznění telefonní ústředny. Součástí dodávky musí být i servisní balíček, který bude obsahovat zdroj, procesorovou desku nebo základní kabinet a vždy jeden kus od použitých analogových a digitálních karet vnitřních poboček. Zadavatel dále požaduje dodávku veškerého příslušenství pro zajištění plnohodnotného provozu telefonní ústředny (např. kabeláž, příslušenství rozvaděče, UPS a další) včetně veškerého nezbytného softwaru a zaškolení obsluhy. Zadavatel v rámci dodávky klade důraz na kybernetickou bezpečnost řešení. Zadavatel požaduje namontovat telefonní systém do datového rozvaděče místo původního telefonního systému. Před podáním nabídky a zahájením vlastní realizace dodávky, požaduje zadavatel po zhotoviteli prohlídku místa instalace a diagnostický audit celkového stávajícího systému a instalace, včetně vstupních linek telefonní ústředny a koncových zařízení. Viz. přílohy
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:28.06.2023