Veřená zakázka

Věznice Příbram - Telefonní ústředna

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Telekomunikace
CPV kódy:
32551200-2 - Telefonní ústředny
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je modernizace hardwarové telefonní ústředny, která bude odpovídat současným standardům na funkcionalitu a bezpečnost. Vzhledem ke stáří stávající komponent ústředny nepočítá zadavatel s využitím karet a ani žádných jiných komponent ze stávajícího systému a pro modernizaci požaduje všechny součásti nové. S využitím počítá zadavatel pouze u některých analogových telefonů. Dodávka musí být nabídnuta kompletní včetně montáže, školení a zprovoznění telefonní ústředny. Součástí dodávky musí být i servisní balíček, který bude obsahovat zdroj, procesorovou desku nebo základní kabinet a vždy jeden kus od použitých analogových a digitálních karet vnitřních poboček. Zadavatel dále požaduje dodávku veškerého příslušenství pro zajištění plnohodnotného provozu telefonní ústředny (např. kabeláž, příslušenství rozvaděče, UPS a další) včetně veškerého nezbytného softwaru a zaškolení obsluhy. Zadavatel v rámci dodávky klade důraz na kybernetickou bezpečnost řešení. Zadavatel požaduje namontovat telefonní systém do datového rozvaděče místo původního telefonního systému. Před podáním nabídky a zahájením vlastní realizace dodávky, požaduje zadavatel po zhotoviteli prohlídku místa instalace a diagnostický audit celkového stávajícího systému a instalace, včetně vstupních linek telefonní ústředny a koncových zařízení. Viz. přílohy

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    28.06.2023