Veřená zakázka

SU/17/2025/Z - Zpracování znaleckého posudku - k.ú. Vidnava

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Poradenské, právní a tlumočnické služby
CPV kódy:
71319000-7 - Služby soudních znalců
Popis:

Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 87/2025 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedených nemovitých věcí. Předmětem ocenění jsou tyto nemovité věci: Pozemek: • st. parcela č. 1065 o výměře 1076 m2, zastavěná plocha a nádvoří, součástí je stavba: Vidnava, č.p. 15, rod. dům zapsaný na listu vlastnictví č. 60000 pro katastrální území Vidnava, obec Vidnava, v katastru nemovitostí vedeném Katastrálním úřadem pro Olomoucký kraj, Katastrálním pracovištěm Šumperk. V rámci jednoho znaleckého posudku stanovit cenu každého pozemku zvlášť. Popis nemovitých věcí: Předmětný pozemek se nachází v zastavěné části obce Vidnava, v místní části Krasov, součástí pozemku je stavba č. p. 15, rod. dům. Nezastavěná část pozemku tvoří zahradu k rodinnému domu č. p. 15, je zatravněná, s trvalými porosty. Část pozemku je užívána na základě smlouvy o nájmu fyzickou osobou. Na pozemku se nachází drobné stavby (zahradní chatka, udírna,..) ve vlastnictví nájemce. Dále jsou na části pozemku zbytky obvodového zdiva původní malé hospodářské budovy, která tvořila příslušenství k č. p. 15, které nájemce provizorně zastřešil a užívá jej jako chlív/sklad (zastřešení je ve vlastnictví nájemce a bude při ukončení smlouvy o nájmu demontováno). Stavba č.p. 15 není užívána. Přístup je z místní komunikace ve vlastnictví města Vidnava. Dle platného územního plánu Města Vidnava se pozemek nachází v plochách bydlení v bytových domech (BH). Součástí objednávky bude posouzení technického stavu majetku vyhotovené stavebním technikem Úřadu. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM, ortofotomapa, ilustrativní fotografie a stanovisko k územnímu plánu. Přílohou výzvy je krycí list nabídky. Znalecký posudek je zpracován za účelem prodeje majetku prostřednictvím elektronického aukčního systému. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „krycí list“. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Znalecký posudek bude zpracován v souladu s platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2026. Objednávka bude vystavena do 7 pracovních dnů ode dne ukončení poptávkového řízení s termínem dodání znaleckého posudku 30 dnů ode dne vydání nového cenového předpisu v roce 2026. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání všech závazných cenových nabídek je stanoven do 7. 12. 2025 Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. V rámci podání nabídky požadujeme znalecký posudek v elektronické podobě ve formátu pdf. včetně příloh. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Pavel Dítě Kamila Axmannová tel: 583 481 136 tel: 584 458 746 email: pavel.dite@uzsvm.gov. cz email: kamila.axmannova@uzsvm.gov.cz

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    07.12.2025