Veřená zakázka
Servisní podpora pro ESUP-DTC
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění servisní softwarové a hardwarové podpory systému ESUP-DTC (dále jen „podpora“). Podpora se týká systému ESUP v rozsahu aktivit prováděných v rámci odpovědnosti DPLR na období 3 let na vývojové a testovací platformě pro ATM systémy. Podpora zahrnuje činnosti při analýzách funkčnosti systému ESUP, servisní úkony u modulů Start-Up-Manager a DPI. Hardwarová podpora se týká HW prostředků systému ESUP, které byly dodány původním dodavatelem systému. Podpora bude zadavateli zajišťována dodavatelem na základě požadavků zadavatele. Podpora bude poskytována v rozsahu: - Vypracování analýz chybových stavů systému podle zadání zadavatele, - Vypracování analýz možností zavedení nových funkcí podle zadání zadavatele, - Zajištění požadovaných uživatelských úprav SW systému ESUP na platformě DTC pod správou DPLR, - Servis, správa a konfigurace HW systému ESUP (platforma DTC), který byl dodán původním dodavatelem, - Zajištění poradenské a konzultační činnosti v oblasti problematiky provozovaného SW systému ESUP. - Poskytování poradenství kontaktním osobám prostřednictvím e-mailu v oblasti: - Ovládacích a uživatelských úkonů směřující ke správné obsluze, - Návodu na správné provádění SW konfigurací.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:07.03.2019