Veřená zakázka

Sada laminárních boxů pro laboratoř přípravy radiofarmak včetně měřičů aktivity radiofarmak

Druh zadávacího řízení:
Nadlimitní veřejná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Výzkum a vývojTechnologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
38000000-5 - Laboratorní, optické a přesné přístroje a zařízení (mimo skel)
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka, instalace, uvedení do provozu a zajištění pozáručního servisu sady dvou stíněných laboratorních boxů třídy čistoty “A“ dle normy EN ISO 14644-1 ISO class 5 včetně ionizačních komor pro měření aktivity radiofarmak do rekonstruované laboratoře pro přípravu radiofarmak (dále též „přístroj/e“ nebo „zboží“). Součástí laminárních boxů budou plnohodnotné integrované počítače s vestavěnými displeji splňujícími podmínky pro umístění do čistých prostor určené pro ovládání měřičů aktivity radiofarmak a práci s nemocničním informačním systémem. Musí se jednat o plně omyvatelné a dezinfikovatelné řešení pro čisté prostory. Laminární boxy musí být vybaveny integrovanými germicidními lampami s čítačem provozních hodin. Součástí laminárních boxů budou elektrické zásuvky, integrované osvětlení pracovní plochy a integrovaný měřič aktivity radiofarmak blíže specifikované v Příloze č. 4 ZP. Součástí laminárního boxu č. 1 budou 2 kontejnery na odpad jak kruhového tak i čtvercového půdorysu o objemu minimálně 2 litry. Součástí předmětu plnění je i dodání všech materiálů potřebných pro instalaci a uvedení přístrojů do provozu. Součástí předmětu plnění je doprava do místa plnění, pojištění spojené s dodávkou přístrojů, jejich instalace a zprovoznění, vč. jejich prověření bezchybné funkčnosti, instruktáž obsluhujících pracovníků provedená alespoň ve třech (3) termínech podle provozních potřeb zadavatele a protokolů o těchto instruktážích, po dobu záruční lhůty (minimálně 24 měsíců) poskytnutí úplného bezplatného servisu (BTK, elektrických kontrol a oprav). Zajištění pozáručního servisu zboží minimálně po dobu 8 let od skončení záruční lhůty a náhradních dílů po dobu 10 let od uvedení zboží do provozu a dodání návodu k obsluze v tištěné i elektronické verzi. Zadavatel akceptuje návod k obsluze v českém i anglickém jazyce. Dále zadavatel požaduje 2 (dvě) instruktáže za kalendářní rok na vyžádání, a to po celou záruční dobu (instruktáže budou provedeny osobou oprávněnou k takovému úkonu). Předmět zakázky musí být dodáván plně v souladu s obecně závaznými právními předpisy. Termín prohlídky místa plnění: 22. 9. 2020 v 10.00 hodin - sraz na recepci v hlavní budově (za lékárnou)

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    13.10.2020