Veřená zakázka

Rekonstrukce mostu v km 42,794 trati Havlíčkův Brod – Pardubice

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ. Veřejná zakázka je zadávána podle požadavků a podmínek stanovených směrnicí SŽ SM53 Směrnice o zadávání veřejných zakázek, která je vnitřním předpisem zadavatele a upravuje postupy při aplikaci ZZVZ v podmínkách Správy železnic, státní organizace.
Projekt řeší rekonstrukci železničního mostu v km 42,794 trati Havlíčkův Brod – Pardubice v obci Holetín. Jedná se o stavbu lokálního charakteru, v rámci které bude v nezbytně nutném rozsahu upravena stávající technická a dopravní infrastruktura. Nová nosná konstrukce (dále jen NK) železničního mostu je navržena s extrémně stlačenou stavební výškou 0,854 m s normovým kolejovým ložem (ocelová NK s plnostěnnými hlavními nosníky s dolní mostovkou tvořenou masivním ocelovým plechem). Uložení kolmé, teoretické rozpětí je 15,3 m, kolmá světlost (přemostění) je 13,97 m, VMP 2,5 v přímé, podjezdná výška pod mostem 4,65 m (4,5 m + 0,15 m rezerva), šířka mostu je 6,56 m. Jako systém vodotěsné izolace je navržena stříkaná bezešvá izolace dle SŽDC TNŽ 6280. Drážní kabely budou uloženy v kabelovém žlabu o vnitřních rozměrech 200x150 mm uloženém v kolejovém loži. Napájecí kabel bude uložen pod kabelovým žlabem v chráničce odolné vůči UV záření DN 110 mm. Odvodnění rubu NK je navrženo jednostranným převedením vody přesahem mostovky za opěru do drenáže na rubu opěry. Obě stávající opěry budou vybourány a vybudovány nové, železobetonové s rovnoběžnými zavěšenými křídly, založení je plošné.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    29.03.2023