Veřená zakázka

Rekonstrukce mostních objektů na tratích Hanušovice – Staré Město pod Sněžníkem, Hanušovice – Lichkov a Hanušovice - Mikulovice

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ.
Propustek km 6,602 trati Hanušovice – Staré Město pod Sněžníkem
• Přestavba na propustek z prefabrikovaných železobetonových trub DN 800 mm ukončených na vtoku a výtoku šikmými čely.
• Vložení nového železničního svršku tvaru 49 E1 na betonových pražcích SB8 s tuhým upevněním a rozdělením pražců „c“ a následné zřízení bezstykové koleje. Směrová a výšková úprava koleje s navázáním na sousední úseky. Reprofilace a pročištění příkopů.
• Zůstává traťová rychlost 40 km/h a výhledově umožňuje zvýšit traťovou třídu zatížení na D3 (22,5 t / 7,2 t).
• Kolejové úpravy km 6,561 – 6,691 (0,130 km). Nový železniční svršek km 6,592 – 6,617 (25 m).
Propustek km 7,472 trati Hanušovice – Staré Město pod Sněžníkem
• Přestavba na propustek z prefabrikovaných železobetonových trub DN 800 mm ukončených na vtoku jímkou a na výtoku šikmým čelem.
• Vložení nového železničního svršku tvaru 49 E1 na betonových pražcích SB8 s tuhým upevněním a rozdělením pražců „c“ a následné zřízení bezstykové koleje. Směrová a výšková úprava koleje s navázáním na sousední úseky. Reprofilace a pročištění příkopů. Rozšíření drážní stezky pomocí gabionů v délce 50 m.
• Zůstává traťová rychlost 40 km/h a výhledově lze zvýšit traťovou třídu zatížení na D3 (22,5 t / 7,2 t).
• Kolejové úpravy km 7,413 – 7,744 (0,331 km). Nový železniční svršek km 7,466 – 7,491 (25 m).
Propustek km 8,318 trati Hanušovice – Staré Město pod Sněžníkem
• Přestavba na propustek z prefabrikovaných železobetonových trub DN 800 mm ukončených na vtoku a výtoku šikmými čely.
• Vložení nového železničního svršku tvaru 49 E1 na betonových pražcích SB8 s tuhým upevněním a rozdělením pražců „c“ a následné zřízení bezstykové koleje. Směrová a výšková úprava koleje s navázáním na sousední úseky. Reprofilace, obnovení a pročištění příkopů.
• Zůstává traťová rychlost 40 km/h a výhledově lze zvýšit traťovou třídu zatížení na D3 (22,5 t / 7,2 t).
• Kolejové úpravy km 8,203 – 8,516 (0,313 km). Nový železniční svršek km 8,300 – 8,325 (25 m).
Propustek km 83,557 trati Hanušovice – Lichkov
• Přestavba na propustek z prefabrikovaných železobetonových trub DN 1000 mm ukončených na vtoku a výtoku šikmými čely.
• Vložení nového železničního svršku tvaru 49 E1 na betonových pražcích SB8 s tuhým upevněním a rozdělením pražců „c“ a následné zřízení bezstykové koleje. Směrová a výšková úprava koleje s navázáním na sousední úseky. Reprofilace a pročištění příkopů.
• Zůstává traťová rychlost 50 km/h a výhledově lze zvýšit traťovou třídu zatížení na D2 (22,5 t / 6,4 t).
• Kolejové úpravy km 83,482 – 83,960 (0,478 km). Nový železniční svršek km 83,612 – 83,637 (25 m).
Propustek km 46,695 trati Hanušovice – Mikulovice
• Přestavba na propustek z prefabrikovaných železobetonových rámů ukončených na vtoku ŽB čelem a vtokovou jímkou a na výtoku ŽB čelem.
• Vložení nového železničního svršku tvaru 49 E1 na dřevěných pražcích s žebrovými podkladnicemi s tuhým upevněním K a rozdělením pražců „c“. Následné zřízení bezstykové koleje. Směrová a výšková úprava koleje s navázáním na sousední úseky. Pročištění kamenných zídek a přeskládání kamenných rovnanin.
• Zůstává traťová rychlost 50 km/h a výhledově lze zvýšit traťovou třídu zatížení na C4 (20 t / 8 t). Kolejové úpravy km 46,543 – 46,825 (0,282 km). Nový železniční svršek km 46,675 – 46,787 (112 m).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    23.06.2020