Veřená zakázka

PS 0429 - Stavební práce na opravě SO 183, Kasárna kpt. Jasioka Žatec

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Ostatní
CPV kódy:
45340000-2 - Instalace a montáž oplocení, zábradlí a bezpečnostních zařízení
Popis:

Vzhledem k opotřebení stávajících vrat, jejich poškození vlivem malých kolizí při projíždění vojenskou technikou a v neposlední řadě absencí, či zkorodováním dýnek sloupů a tím i korozi sloupů v místě styku s terénem, je třeba stávající dvoje vrata a jedny dveře (dále jen vrata) demontovat a provést nová. Vrata byla již několikrát opravována a jejich další opravy by byly nerentabilní. Vzhledem k tomu, že vrata jsou součástí stávajícího oplocení, jsou nová vrata provedena obdobným způsobem jako stávající s provedením některých detailů směřujících ke zlepšení funkčnosti vrat a jejich delší životnosti. Veškeré oplocení včetně vrat a vrátek je zkorodované, podhrabové desky jsou vyvrácené včetně sloupků. Oplocení jako celek je po životnosti. Vjezdová vrata: S největší pravděpodobností bude před demontáží vrat nutno, po domluvě s příslušným VÚ, zajistit provizorní zajištění objektu. Vrata se vyvěsí z pantů, stávající sloupy se zkrátí upálením u země. Pomocí pneumatických kladiv bude rozbito obetonování sloupů v zemi. Při práci u sloupů vedle zdi je třeba dbát zvýšené pozornosti, aby nedošlo ke zbytečnému zničení zdi, nebo její části. Výkopy je třeba při přenášení prací zajistit proti pádu a za snížené viditelnosti osvětlit. Části vrat budou roztříděny dle materiálu a odvezeny do sběrných surovin, zbytky stavební suti budou odvezeny na skládku, kde bude likvidována odpovědnou firmou. Zemní práce spočívají pouze v úpravě stávajících jam. V případě potřeby je třeba je zvětšit, či prohloubit do hloubky 1100 mm, budou čtvercového průřezu se šířkou dolní základny min. 800 mm. Předpokládaná těžitelnost je ve třídě III. Přebytek zeminy bude odvezen na skládku. Před betonáží vratových sloupů se pod základovou spáru provede rozprostření štěrkopísku v tl. min. 100 mm. Po dokonalém vyvážení a rozměření sloupů a jejich fixaci je lze obetonovat, a to betonem prostým B 1 (B-135) do výše 50 mm pod úroveň stávajícího asfaltu. Zde je třeba postupovat opatrně, aby nedošlo k vychýlení některého ze sloupů. Pokud to bude technicky možné, lze fixaci vrat provést i s podepřením vratových křídel, vzhledem k provozu VÚ bude třeba zajistit nouzový vjezd. Vrata sestávají ze dvou vrat s dvěma vratovými křídly a s jedněmi jednokřídlovými dveřmi. Zavěšení křídel je provedeno pomocí pantů, vždy čtyři na jedno křídlo, které jsou přivařeny na celkem čtyřech sloupcích provedených ze dvou U profilů. Použitá ocel na vrata kromě dříků pantů je ocel řady 37, na dříky pantů je použita ocel řady 52. Sloupy (6) jsou dlouhé 4000 mm, svařeny jsou dva profily U č. 200 do tvaru obdélníku, svary jsou dlouhé 100 mm, vzdálenosti mezi nimi jsou 200 mm. Na horním konci jsou zadýnkovány plechem (7) 200x150 tl. 3 mm a obvařeny po celém obvodu. Výška spodní hrany vratových křídel bude 60 mm nad stávajícím terénem (±0,000), hloubka sloupů v betonu bude 850 mm od stávajícího terénu. Panty budou třídílné, vždy dva krajní budou přivařeny ke sloupům (ke krajům) a budou obvařeny z obou stran. Na jedno křídlo připadají vždy čtyři panty. Vlastní pant sestává ze tří ocelových trubek (9) 28x3,5 délky 100 mm, propojených dříkem (10), který je vysoustružen z jednoho kusu, průměr hlavy je 28 mm, průměr trnu je 20 mm a délka trnu je 300 mm. V trnu je vysoustružena drážka pro promazání pantů. Na horní trubce (9) bude přišroubována maznice takovým způsobem, aby nepřekážela otvírání vratových křídel, drážka, ani maznice nejsou specifikovány. Rám vratových křídel tvoří silnostěnný profil Jackel (2) 50/30/3 v místě rohů seříznutý do 45°. K tomuto rámu jsou z obou stran přivařeny pravoúhlé profily (1) 45x45x5 pro osazení hliníkového tvarovaného plechu KOB 1003 (12). Aby bylo možno tento plech zasunout, bude úhelník (1) na jedné ze čtyř stran proveden až po vložení plechu KOB (12). Při svařování je pak třeba postupovat velmi opatrně, aby nedošlo k poškození hliníkového plechu. V rámu dveří ve spodní části budou vyvrtány otvory d 10 mm, pro odvod dešťové vody. Tyto otvory budou vyvrtány vždy v páru v úhelníku (1) rámu vrat ve vzdálenostech cca 250 až 350 mm od sebe (viz výkres č. 3) Po montáži obvodů vratových křídel bude přivařena rozpora (2e) (Jackel 50/30/3) v půli výšky vrat a následně budou přivařeny svislé výztuže vratových křídel (3) z Jacklu 30/30/3. Pro zajištění tuhosti křídel budou přes výztuž (3) přivařeny šikmé vzpěry (4) (plochá tyč 50/8) a to vždy od středu křídla v místě umístění pantů ke spodnímu a hornímu rohu na straně odvrácené. K rámu bude v místě pantů pro zlepšení celkové tuhosti zavěšeni přivařena roznášecí deska pantů (8) (300x140x7) a ačkoliv k této desce bude přivařena pouze střední část pantu a to z obou stran, je roznášecí deska provedena na výšku pantu (300 mm). Vždy k pravým vratovým křídlům či dveřím bude přivařena klapačka (11) (plochá tyč 50x6 mm), u vrat bude u spodní části zkrácena oproti rámu o cca 25 mm (v tom místě bude spodní zarážka vrat). Podobným způsobem jako vratová křídla budou provedena i dveřní křídla s tím rozdílem, že v těchto křídlech bude osazeno ocelové otevíravé okno zasklené drátěným sklem. Okno bude otvíravé směrem dovnitř objektu, tedy směrem otvírání dveří i vrat. Okno bude zajištěno proti otvírání. Zámek dveřních křídel bude použit typizovaný, na sloup bude přivařena zarážka a lze použít i elektrického vrátného. Detaily zámku ani okna projekt neřeší. Proti samovolnému vyvrácení např. při náhlém poryvu větru a také jako fixace polohy zavřených vrat bude sloužit tzv. spodní zarážka vrat. Bude použita pouze u vratových křídel. Zarážka je nakreslena víceméně schematicky, je provedena z plechu tl. 7 mm a šířky 100 mm, usazená do betonu v ose vrat. Obdobná zarážka, avšak s otvorem na druhé straně bude umístěna při otevřených dveřích v místě tyče pro zajištění křídel a bude fixovat vrata v otevřené poloze. Mezi dvěma vraty může být provedena z jednoho kusu. Závěra vrat bude provedena dle detailu na výkrese č. 3. Na podkladní ocelový plech tl. 7 mm atypických rozměrů (v detailu neoznačen, velikost cca 160 x 180 mm, seseklé dva rohy), který bude přivařen na konstrukci rámu vratových křídel, budou přivařeny pásky z ploché tyče 20x5 mm jako objímky pro táhlo závěry z plechu 30x7 mm. Na toto táhlo bude přivařeno madlo z kulatiny d 20 mm, délky 100 mm ve vzdálenosti cca 120 mm od levého okraje táhla. Objímka na druhém vratovém křídle, než je umístěné táhlo, bude provedena takovým způsobem, aby bylo možno používat závěru vrat i při eventuelním sednutí vratových křídel. V levé objímce táhla závěry a ve vlastním táhlu bude provrtán otvor pro visací zámek. Tento otvor musí být umístěn v prohlubni hliníkového plechu, aby zde bylo možno zámek umístit. Proto je třeba hliníkový plech zkrátit takovým způsobem, aby tato podmínka byla dodržena, eventuelně lze upravit rozměry podkladního plechu (např. prodloužit). Po obroušení svárů a eventuelních hran bude konstrukce mimo tvarovaný hliníkový plech natřena 2x základním nátěrem a 2x vrchním nátěrem černé barvy (email syntetický). Poškozená silnice po výkopech a při montáži zarážek vrat bude obnovena do původního stavu, bude proveden asfaltový beton střednězrný ABS III. Před zahájením prací bude ze strany zadavatele provedeno vlastní zaměření vrat pro potřeby výroby. Oplocení: Veškeré oplocení včetně vrat a vrátek bude demontováno a odvezeno na přilehlou skládku sběrných surovin do vzdálenosti cca 3 km. Betonové podhrabové desky budou odbourány, sloupky s betonovými patkami budou vytrhány. Ocelové sloupky budou zbaveny betonových základů, patek. Terén bude upraven pro částečné zapuštění podhrabových desek. K zásypům pláně se použije zemina z výkopových prací a stávající meziskládky. Zbytek zeminy a betonových konstrukcí bude po vytřídění odvezen a uložen na příslušnou skládku odpadů. Pro sloupky se provedou výkopy jamek pro základovou patku. Do jamky pro základovou patku se osadí se zabetonováním plotový sloupek nebo vzpěra ZN+PVC. Do zabetonovaného sloupku se osadí podhrabová deska a panel Axis C. Do sloupku se osadí tzv. vymezovač v počtu 4 ks na jedno plotové pole do prostoru oka a sloupku. Po osazení plotového panelu Axis C je možné zabetonovat další sloupek. Osadí se plotové sloupky ZN+PVC pro branku s otvorem na doraz vč záslepek otvorů, sloupky ZN+PVC pro bránu vč záslepek otvorů vč pantů na vrátka malých a na vrata velkých. Na takto připravené sloupky se provede montáž vrátek ZN+PVC ESPACE vč. záslepek otvorů a vrat ZN+PVC ESPACE vč. záslepek otvorů. Dále se provede montáž příslušenství pro branku a bránu, tj. kování vč štítů, dorazů, zámků, polohovačů křídel a zajišťovacích šupáků pro bránu. Na sloupky se osadí jednostranné bavolety AXIS s poplastovanými panely AXIS D. Demontáž sloupů betonových: Dále bude provedena demontáž a odvoz na recyklační skládku dvou původních sloupů NN. Sloupy již nejsou připojeny na rozvod NN. Sloupy mají vlivem koroze narušené armování a jsou ve velmi špatném technickém stavu. Po demontáži sloupů budou vzniklé díry zasypány prosátou zeminou se zhutněním a oseto travní směsí.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    21.03.2024