Veřená zakázka
Provozní podpora a úpravy aplikace Interní akty řízení
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem této veřejné zakázky jsou služby provozní podpory a úprav aplikace Interní akty řízení (dále jen „aplikace IAŘ“). Aplikací IAŘ se rozumí platforma pro správu interních aktů řízení, která zajišťuje řízenou distribuci dokumentů (interních aktů řízení) a prokazatelné seznámení pracovníků zadavatele s nimi. Služby provozní podpory aplikace IAŘ a služby úprav aplikace IAŘ a rovněž způsob jejich poskytování jsou blíže specifikovány ve Smlouvě o poskytování služeb, která tvoří přílohu č. 2 zadávací dokumentace. V rámci provozní podpory bude dodavatel pro zadavatele vykonávat následující činnosti: a) zajištění služby Service Desk v režimu 5x8 (tj. v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod.), která bude dostupná a provozuschopná v internetovém prohlížeči za čelem zadávání a sledování požadavků ze strany zadavatele, b) řešení havarijních stavů, incidentů, problémů či selhání v požadovaných termínech a režimech dle příslušné kategorie vady, c) konzultační podpora pro pracovníky zadavatele v režimu 5x8 (tj. v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod.), d) zajištění pravidelné profylaxe a optimalizace provozního prostředí. V rámci úprav aplikace IAŘ bude dodavatel pro zadavatele provádět úpravy aplikace IAŘ v celkovém maximálním rozsahu prací 150 MD, kdy jeden MD představuje 8 hodin práce jednoho pracovníka dodavatele. Maximální počet MD nepřesáhne 150 MD, přičemž zadavatel není povinen odebrat celý počet MD, ukáže-li se v průběhu poskytování služeb úprav aplikace IAŘ, že je lze pořídit s menšími kapacitními nároky
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:13.10.2022