Veřená zakázka

Předběžné tržní konzultace k nadlimitní veřejné zakázce "Zhotovení a implementace informačního systému digitální technické mapy hl. m. Prahy a Středočeského kraje („IS DTM PSK2“)

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy
Popis:

Výzva k účasti na předběžných tržních konzultacích k veřejné zakázce, jejímž zamýšleným předmětem má být zhotovení a implementace informačního systému digitální technické mapy hl. m. Prahy a Středočeského kraje („IS DTM PSK2“), zajištění rozvoje a provozu tohoto systému a souvisejících služeb ve věcném rámci a za podmínek obdobných provozu stávajícího informačního systému („IS DTM PSK1“) Tato výzva je výzvou k účasti na předběžné tržní konzultaci (dále jen „PTK“) realizované v souladu s ustanovením § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“). Tato PTK navazuje na soubor tržních konzultací realizovaných ve třech kolech k ZAK 25-0101 s názvem “Předběžné tržní konzultace Zajištění služeb podpory a rozvoje Informačního systému Digitální technické mapy Prahy a Středočeského kraje 2025-2031 a služby následné podpory pro transformaci do navazujícího prostředí", zahájených uveřejněním dne 10. 6. 2025 na profilu zadavatele Tender Arena (https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam-profilu-zadavatelu/detail/Z0003115/zakazka/804471) a předestírá alternativu k řešení kontinuity rozvoje a podpory, budovaných na IS DTM PSK1 stávajícím. PTK bude vedena elektronicky, výhradně písemnou formou. Zájemci o účast v PTK zodpoví níže uvedené otázky nejpozději do 18.8.2025, 10:00 hod. Odpovědi odešlou prostřednictvím zprávy na profilu zadavatele TENDER ARENA, popřípadě prostřednictvím e-mailu verejnezakazky@ipr.praha.eu . Do tohoto termínu odevzdání je potřebné vyjasnit případné nejasnosti, k čemuž zadavatelé poskytnou nezbytnou součinnost. Veškerou komunikaci zasílanou na emailovou adresu verejnezakazky@ipr.praha.eu označujte v předmětu emailu „ZAK25 - 0101.5 Předběžné tržní konzultace“.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    04.08.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.08.2025