Veřená zakázka
Předběžná tržní konzultace - Řídící systém povrchové dopravy II / Preliminary market consultation - Surface transport management system II
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
Zadavatel si Vás dovoluje oslovit s žádostí o účast na předběžných tržních konzultacích dle § 33 ZZVZ (dále jen „Konzultace“), a to v souvislosti s přípravou zadávacího řízení pro sektorovou veřejnou zakázku s názvem Řídící systém povrchové dopravy II (dále také jen „ŘSPD“ a „Zadávací řízení“). Předmětem Veřejné zakázky bude dodání nového Řídícího systému povrchové dopravy pro vozový park provozovaný zadavatelem (autobusy, trolejbusy, tramvaje) a následná podpora a rozvoj. Veřejná zakázka bude zadávána v jednacím řízení s uveřejněním dle § 60 a násl. ZZVZ. Zadavatel má zájem, aby zadávací podmínky Zadávacího řízení co nejlépe odpovídaly jeho potřebám, a současně aby byly stanoveny v souladu se ZZVZ. Zadavatel chce ověřit aktuální nabídku systémů vhodných pro Zadávací řízení, posoudit jejich technické parametry a získat podklady pro přípravu (úpravu) technické specifikace k realizaci shora uvedeného Zadávacího řízení. Předpokládaná hodnota Veřejné zakázky je 735 620 236,00 Kč bez DPH. Vozový park Zadavatele k 1. 10. 2024 čítal 1208 autobusů, 37 trolejbusů a 778 tramvají. Trakce autobusy provozuje 148 linek a tramvaje 36 linek. Více informací o společnosti Zadavatele je možné získat na webových stránkách https://www.dpp.cz/spolecnost/o-spolecnosti/profil-spolecnosti. Zadavatel se rozhodl využít institutu předběžných tržních konzultací zejména za účelem: • zjištění relevantních vstupních informací o možných způsobech řešení obchodního a technologického záměru ŘSPD, • seznámení se Zadavatele s možnými technologiemi, které by mohly být pro řešení ŘSPD využity a seznámení se zkušenostmi z realizovaných implementací obdobného typu, • získat zpětnou vazbu od potenciálních dodavatelů k poskytnutým podkladům, • nastavení minimálních technických podmínek Veřejné zakázky a hodnotících kritérií a • informování dodavatelů o svých záměrech a požadavcích. Konzultací se mohou účastnit zadavatelem oslovení dodavatelé a dále všichni potenciální dodavatelé, kteří budou reagovat na výzvu k účasti na předběžné tržní konzultaci uveřejněnou na profilu zadavatele. Předmětem Konzultací budou dotazy Zadavatele týkající se technických aspektů účastníky nabízených systémů a nastavení smluvních ustanovení. Zadavatel však nevylučuje ani dotazy jiného než uváděného charakteru. Zadavatel rovněž umožní kladení dotazů ze strany účastníků Konzultací Zadavateli. / The Contracting Authority would like to contact you with a request to participate in preliminary market consultations pursuant to § 33 APP (hereinafter referred to as the "Consultation"), in connection with the preparation of the tender procedure for the sectoral public contract entitled Surface Transport Management System II (hereinafter also referred to as the "STMS" and the "Tender Procedure"). The subject of the Public Contract will be the delivery of a new Surface Transport Management System for the vehicle fleet operated by the Contracting Authority (buses, trolleybuses, trams) and subsequent support and development. The public contract will be awarded in a negotiated procedure with publication pursuant to § 60 et seq. of APP. The Contracting Authority is interested in ensuring that the tender conditions of the Tender Procedure best meet its needs, and at the same time that they are determined in accordance with the APP. The Contracting Authority wants to verify the current offer of systems suitable for the Tender Procedure, assess their technical parameters and obtain documents for the preparation (modification) of the technical specification for the implementation of the above-mentioned Tender Procedure. The estimated value of the Public Contract is CZK 735,620,236,- excluding VAT. As of 1 October 2024, the Contracting Authority's fleet consisted of 1208 buses, 37 trolleybuses and 778 trams. Traction buses operate 148 lines and trams 36 lines. More information about the Contracting Authority's company can be obtained on the website of https://www.dpp.cz/spolecnost/o-spolecnosti/profil-spolecnosti. The Contracting Authority decided to use the institute of preliminary market consultations in particular for the purpose of: • finding out relevant input information on possible ways of solving the business and technological plan of the STMS, • familiarization of the Contracting Authority with possible technologies that could be used for the solution of the STMS, and familiarization with experiences from similar implementations, • obtain feedback from potential suppliers on the documents provided, • setting the minimum technical conditions of the Public Contract and the evaluation criteria, and • informing suppliers of their intentions and requirements. Suppliers addressed by the Contracting Authority and all potential suppliers who will respond to the invitation to participate in the preliminary market consultation published on the contracting authority's profile may participate in the Consultations. The subject of the Consultations will be the Contracting Authority's questions regarding the technical aspects of the systems offered by the participants and the setting of contract terms and conditions. However, the Contracting Authority does not exclude questions of a different nature than those stated. The Contracting Authority shall also allow the Contracting Authority to ask questions from the participants of the Consultations.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:07.11.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:18.11.2025