Veřená zakázka

Předběžná tržní konzultace - Dodání a implementace nové aplikace nebo aplikací zaměřených na podporu nástrojů pro řízení rizik - “Risk Tools”

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy
Popis:

Zadavatel Národní rozvojová banka, a.s. si Vás dovoluje oslovit s žádostí o účast v předběžných tržních konzultacích, a to v souvislosti s přípravou zadávacího řízení/zadávacích řízení, jehož předmětem bude dodání a implementace nové aplikace nebo aplikací zaměřených na podporu nástrojů pro řízení rizik, dále jako “Risk Tools” (dále jen „Zadávací řízení“). Zadavatel má zájem, aby zadávací podmínky Zadávacího řízení co nejlépe odpovídaly jeho potřebám, a současně aby byly stanoveny v souladu se ZZVZ. Zároveň chce Zadavatel ověřit aktuální nabídku aplikací, posoudit jejich technické parametry a získat podklady pro přípravu technické specifikace k realizaci shora uvedeného Zadávacího řízení. Za účelem zjištění relevantních a objektivních informací o možnostech daného trhu v otázkách nezbytných pro specifikaci zadávacích podmínek této veřejné zakázky se Zadavatel rozhodl využít institutu předběžných tržních konzultacích dle § 33 ZZVZ (dále jen „Konzultace“). Konzultací se mohou účastnit Zadavatelem oslovení dodavatelé a dále všichni potenciální dodavatelé, kteří budou reagovat na výzvu k účasti na Konzultaci na základě uveřejněného předběžného oznámení ve Věstníku veřejných zakázek a v Úředním věstníku Evropské unie. Tato výzva k účasti na Konzultaci je uveřejněna na profilu zadavatele. Účelem těchto Konzultací je seznámení potenciálních dodavatelů se záměrem Zadavatele a současně získání všech informací a podkladů potřebných pro vhodné, správné a objektivní nastavení podmínek pro realizaci Zadávacího řízení. Účelem Konzultace je zejména získat co nejvíce relevantních vstupních informací o možných způsobech řešení obchodního a technologického záměru Zadavatele, získat zpětnou vazbu od potenciálních dodavatelů k poskytnutým podkladům a dále získat představu o finančním a časovém rámci. Cílem Konzultace je též seznámení Zadavatele s možnými technologiemi, které by mohly být pro řešení Zadavatele využity a seznámení se zkušenostmi z realizovaných implementací obdobného typu. V neposlední řadě je účelem Konzultace získat vstupy pro interní zhodnocení připravenosti Zadavatele. Zadavatel si Vás dovoluje požádat o písemné potvrzení Vašeho zájmu o účast v Konzultacích, a to prostřednictvím profilu Zadavatele. Písemné potvrzení zájmu včetně Prohlášení je možno Zadavateli předložit nejpozději do 10. 3. 2025 do 23:59.59 hodin. Více viz Pozvánka k účasti v předběžné tržní konzultaci.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    25.02.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    10.03.2025