Veřená zakázka
Podpora licence softwaru FaMa+ pro moduly majetkové agendy a energetický management
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem plnění je nákup technické podpory a údržby (dále jen „maintenance“) k programovému vybavení FaMa+ v rozsahu vymezeném v příloze č. 1 návrhu smlouvy o zajištění servisní podpory (dále jen „smlouva“) po dobu dvou let od podepsání smlouvy. Maintenance musí min. zahrnovat: • vybraný dodavatel (poskytovatel) nabídne služby servisní podpory pro tyto stávající agendy aplikace FaMa+: A. Majetková agenda a) Majetkoprávní operace b) Investiční žádanky c) Centrální evidence nemovitostí d) Opakované činnosti e) Prostorový pasport B. Energetický management a) Správa lokalit b) Správa smluv a odběrných míst c) Zpracování faktur za energie d) Energetická burza – podklady pro centrální nákup e) Ukazatele energetické náročnosti f) Klimatická měření g) Sestavy, rozbory, grafy, plánování h) Přehledy – měřidla, odběrná místa, smlouvy a faktury, účetní odečty • poskytování technické podpory formou telefonické a e-mailové hot-line pro konzultace a vznik incidentů, která bude zabezpečena v pracovních dnech v době od 8:00 do 16:00 hodin; • českou lokalizaci na programové vybavení. Předmětem plnění je tedy poskytování služby servisní podpory při užívání systému, které se dělí na: - služby poskytované na paušální bázi - kategorie těchto služeb, jejich definice, specifikace a rozsah jsou uvedeny v přílohách smlouvy. - služby poskytované na dodávkové bázi – jedná se o další služby při užívání systému, které jsou poskytovány nad rámec služeb poskytovaných na paušální bázi. Vybraný dodavatel/Poskytovatel musí tyto služby provést, projeví-li o ně zadavatel/objednatel zájem. Jedná se především o konzultace, školení, rozvojové aktivity, nástavba a konfigurace systému. Tyto služby na dodávkové bázi budou vykazovány do provozního deníku a vyhodnocovány jednou za kvartální období.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:04.06.2024
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:17.06.2024