Veřená zakázka
Pilotní provoz měření zákaznické zkušenosti
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytnutí služeb měření zákaznické zkušenosti: a) provozování automatizovaného systému měření Net promoter score (NPS) zákazníků a jeho poskytnutí Objednateli formou SaaS; b) nastavení automatizovaného systému měření NPS zákazníků dle požadavku zadavatele; c) spolupráce na úpravě dotazníkového šetření pro dosažení co nejvyšší zpětné vazby od zákazníků; d) sběr a analýza zákaznické zpětné vazby na základě NPS metodiky měření zákaznické zkušenosti; e) automatizovaného systému pro sběr, analýzu a práci se zákaznickou zpětnou vazbou na základě NPS metodiky měření zákaznické zkušenosti; f) vedení black listu zákazníků, kteří požádali o vyloučení z měření zákaznické zkušenosti; g) předání naměřených a získaných dat; h) dotazování, reporting, správa kampaní, správa uživatelů; i) prezentace výsledků měření a na jejich základě doporučení dalšího postupu, a to s ohledem na best practice v oblasti měření zákaznické zkušenosti, řízení zákaznické zkušenosti a srovnání s jinými subjekty na trhu. Bližší specifikace předmětu a rozsahu plnění veřejné zakázky a je uvedena ve Výzvě k podání nabídek.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:01.07.2021
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:16.07.2021