Veřená zakázka

OS Plzeň-město - zajištění komplexních tiskových služeb

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
79521000-2 - Kopírovací služby
Popis:

Uzavření Servisní a materiálové smlouvy s jediným dodavatelem pro období 48 měsíců ode dne 1. 8. 2025 do 31. 7. 2029 na zajištění tiskových služeb v sídle zadavatele včetně kompletní dodávky multifunkčních zařízení, jež budou po celou dobu plnění smlouvy ve vlastnictví dodavatele. Součástí předmětu plnění je: - komplexní periodická údržba - servis strojů a opravy tiskových zařízení včetně dodání náhradního tiskového zařízení v případě jeho neopravitelnosti dle čl. VI. Smlouvy - dodávka originálních náhradních dílů - automatizovaná dodávka spotřebního materiálu (bez kancelářského papíru) včetně odpadových nádobek - odvoz a ekologická likvidace prázdných tonerových kazet (dále „toner“) a odp. nádobek - automatické odesílání stavu počítadel - sběr dat vytištěných stran, obálek - automatické odesílání požadavků na dodání toneru - automatické odesílání hlášení o potřebě údržby a opravy – servisní zásah - dopravné na jednotlivé úkony a dodávky spotřebního materiálu - doprava tiskových zařízení do místa plnění Smlouvy včetně instalace a zaškolení obsluhy, a to i v případě výměny - dovozní a recyklační poplatky - kontrola optimalizace tiskových nákladů tzn. přehled o tiskových nákladech a tiskových procesech, spotřebě materiálu a servisních zásazích - správa strojového parku – tzn. pravidelná konzultace se specialistou nad reportem o stavu strojů a vytíženosti – každých šest měsíců - elektronická fakturace vč. detailního rozpisu - odvoz tiskových zařízení při ukončení Smlouvy - skladové zásoby toneru u Odběratele v rozsahu 1 náhradní toner ke každému tiskovému zařízení

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    26.06.2025