Veřená zakázka
Obnova jehličkových tiskáren
IT -> HW a příslušenství Technologie, stroje, přístroje a elektronika,
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky dokladových jehličkových tiskáren. Podrobnosti včetně technických podmínek jsou uvedeny ve vzoru rámcové dohody, který je přílohou č. 4 této Výzvy k podání nabídek (dále jen „Výzva“). Na základě výsledku výběrového řízení bude uzavřena rámcová dohoda s minimálně jedním (1) dodavatelem a maximálně s pěti (5) dodavateli na dobu 24 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy, nebo do vyčerpání finančního limitu uvedeného v odst. 3.3 rámcové dohody (dále jen „smlouva“). Dílčí smlouvy na základě smlouvy budou uzavírány bez obnovení soutěže prostřednictvím objednávek zadavatele. Zadavatel objedná plnění u dodavatele, jehož nabídka podaná ve výběrovém řízení byla vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější. V případě, že tento dodavatel objednávku nepotvrdí či ji odmítne, objedná zadavatel plnění u dodavatele, jehož nabídka podaná ve výběrovém řízení byla vyhodnocena jako druhá ekonomicky nejvýhodnější. Obdobným způsobem bude zadavatel postupovat do doby, než je dílčí smlouva uzavřena, nebo dokud objednávku nepotvrdí ani poslední dodavatel. V případech, kdy bude dodavatel schopen plnit předmět plnění dílčí smlouvy jen částečně a zadavatel bude mít na částečném plnění zájem, uzavře zadavatel s dodavatelem dílčí smlouvu na částečné plnění a ve zbylém rozsahu objedná plnění u dalšího dodavatele v pořadí. Obdobným způsobem postupuje zadavatel do doby, než jsou uzavřeny dílčí smlouvy na celé plnění nebo dokud objednávku na poslední část plnění nepotvrdí ani jeden z dodavatelů.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:15.12.2022
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:04.01.2023