Veřená zakázka
Nákup služby – Kontroly, periodické zkoušky, opravy a likvidace hasicích přístrojů pro roky 2023 -2025
- na vlastní náklady a nebezpečí provedení kontrol, periodických zkoušek, oprav a likvidace ručních a pojízdných HP dle zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, v platném znění s použitím vyhlášky MV č.246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci); viz odstavec SMLOUVA čl. 1 odst. 2 - bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze smlouvy č. 1 –„Cenová nabídka“; SMLOUVA čl. II odst. 1 - objednatel se zavazuje za plnění převzít a zaplatit dodavateli dohodnutou cenu dle čl. III. odst. 1. smlouvy; SMLOUVA - odvoz HP k provedení periodické zkoušky, popř. opravy do místa provozovny/sídla dodavatele a jejich dovoz na určené místo; SMLOUVA čl. III odst. 1 - odběr a odvoz neopravitelných nebo vyřazených HP z používání k ekologické likvidaci v souladu s §9 odst. 9 výše uvedené vyhlášky; SMLOUVA řl. II odst. 2 - vystavení příslušných dokladů a protokolů o provedených kontrolách, periodických zkouškách a opravách HP, včetně záznamů o vyřazení HP z používání, je-li zákonný důvod pro vyřazení HP v souladu se zákonem a vyhláškou; SMLOUVA řl. II odst. 2 - příslušné označení provedené kontroly a periodické zkoušce HP; SMLOUVA čl. II odst. 2 - měrné jednotky za požadované služby – náhradní díly – kus (ks); - s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena víceletá rámcová dohoda na poskytování služby;
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.06.2023