Veřená zakázka

Modernizace a dostavba Krajské nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně – zpracování studie

Druh zadávacího řízení:
Nadlimitní veřejná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Projekty a studie
CPV kódy:
71241000-9 - Studie proveditelnosti, poradenství, analýza
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je komplexní zpracování studie „Modernizace a dostavba Krajské nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně“, která bude zahrnovat zejména: a) stavební řešení areálu s tím, že základem modernizace bude odstranění nevyhovujících budov a náhrada novou výstavbou (rekonstrukce stávajících objektů bude řešena v případě, že bude prokazatelně efektivní, tedy že stávající objekt je dobře využitelný pro plánovaný provoz a jeho rekonstrukce bude investičně méně náročná než demolice a nová výstavba); b) podrobný popis stavebních prací, jak z hlediska jejich etapizace, tak z hlediska jejich vlivu na provoz nemocnice s podmínkou zachování kontinuity zdravotní produkce při minimalizaci rozsahu možných omezení; c) kompletní vyhodnocení území stávajícího areálu KNTB vč. inženýrských sítí, dopravního napojení, parkování a zajištění dalšího rozvoje; d) návrh medicínského modelu vycházejícího z navrženého stavebního řešení areálu, a jeho projednání s určenými zdravotnickými odbornostmi; e) majetkoprávní řešení včetně souvisejících právně-ekonomických dopadů včetně doporučení vhodného modelu investorství; f) stanovení nákladů na modernizaci areálu KNTB, zpracování investičního modelu postupné modernizace areálu KNTB s návrhem financování akce s ohledem na nutné investice v rámci zachování funkčnosti KNTB po dobu realizace akce. Bližší podmínky pro realizace plnění předmětu zakázky jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Obchodní podmínky (návrh smlouvy o dílo). Veřejná zakázka není ve smyslu § 35 zákona rozdělena na části. Předmět plnění veřejné zakázky tvoří komplexní funkční celek, jehož rozdělení není možné v souvislosti se vzájemným propojením jednotlivých činností, které se navzájem formují a v průběhu plnění ovlivňují. Tyto činnosti přitom zadavatel není schopen sám prostřednictvím svého odborného aparátu zajistit a zcela koordinovat ve vší souvislosti. Každá z uvedených součástí předmětu zakázky na sebe v určitém okamžiku navazuje. Změna provedená v rámci dílčí činnosti může (a pravděpodobně bude) vyvolat řetězec dalších změn, které mohou vyvolat nutnost úpravy v uvažovaném způsobu provedení díla či části i již provedených plnění. Veškeré činnosti je tedy nutné koordinovat odpovědným generálním dodavatelem v rámci celku. Podstatou je zachovat odpovědnost vybraného dodavatele za komplexní výsledek. Rozdělení předmětu zakázky do vícero samostatných plnění, potažmo pro vícero de facto autonomních dodavatelů by s velkou pravděpodobností mohlo zmařit účel, pro který je veřejná zakázka zadávána, s nejistým výsledkem při jeho dosažení a následnou pochybností o účelnosti vynaložení finančních prostředků z veřejného rozpočtu. Riziko vzájemných vazeb při rozdělení předmětu do samostatných částí je vysoké. Lze předpokládat, že pozdější výstupy mohou ovlivňovat výstupy předchozí, čímž by mohl být vyvolán stav neustálé potřeby změn zadání pro jednotlivé dodavatele, což je stav výrazně neefektivní, časově náročný a neekonomický. Flexibilně koordinovat postupy separátních dodavatelů ze strany zadavatele by nebylo prakticky možné, přičemž vztahy mezi zadavatelem a dodavatelem, resp. mezi dodavateli navzájem by z hlediska odpovědnosti byly značně oslabeny. Jednotlivé výstupy zpracované vybraným dodavatelem, které bude předávat v rámci plnění předmětu zakázky a které budou v logické návaznosti, budou představovat vstupní podklady pro další fázi rozhodování zadavatele o zásadních investicích do krajského zdravotnictví. Z pohledu zadavatele a jeho odpovědnosti za následná rozhodnutí, založená i na výsledku předaného díla, které je předmětem této zakázky, je proto nezbytné přenést komplexní odpovědnost za návrh a realizaci řešení, které je předmětem této zakázky, na jednoho dodavatele. Zadavatel při přípravě zadávací dokumentace provedl předběžnou tržní konzultaci (podrobnosti viz dále), přičemž jedním z projednávaných témat byla i otázka schopnosti či způsobilosti potencionálních dodavatelů zajistit realizaci plnění předmětu zakázky v celém definovaném rozsahu. Žádný z dodavatelů, který se zúčastnil této předběžné tržní konzultace, přitom v poskytnutém dotazníku svou schopnost či způsobilost ke zpracování takového rozsahu nevyloučil.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.01.2020