Veřená zakázka
Minitendr č. 97 v rámci VZ Sdílený informační systém TA ČR (bez obnovení soutěže)
IT -> SW a Informační systémy
IT -> Ostatní
Analytické a konzultační činnosti RD3 (I. část) TA ČR po zahájení druhé etapy řešení projektu „Sdílený informační systém Technologické agentury” (dále jen„projekt SISTA”) vyhlásila analytické a konzultační minitendry určené všem účastníkům rámcové dohody (viz MT041 až MT055) pro účely pokračování onboardingového procesu a zapojení dodavatelů do hledání nejvhodnějších řešení témat projektu SISTA v kontextu specifických požadavků „multivendor prostředí”. První běh analytických a konzultačních minitendrů přispěl prostřednictvím odborných kapacit dodavatelů k řešení či oponenturám témat Architektonické rady, vytvoření a implementaci konceptů potřebných pro budoucí fungování ekosystému služeb SISTA (např. procesní rámec incident managementu, release managementu, společné vyhledávací služby, problematiky testování, code review, nástroje pro export a import konfiguračních dat atd.). Po vyhodnocení přínosů prvního běhu byly vyhlášeny návazné analytické a konzultační minitendry (MT071 - MT076) pro všechny účastníky rámcové dohody za účelem dalšího prohlubování sdílení znalostí mezi projektovým týmem SISTA, účastníky rámcové dohody, minitendry/tématy a prohlubování DevOps přístupu. Druhý běh analytických minitendrů přispěl k přechodu na GitLab, dodávce dalších byznysových či průřezových služeb, řešení migrací dat ze stávajících softwarových řešení a oponentury architektonických principů SISTA. Jedním z cílů etapy 3 projektu SISTA je tvorba rutinních řešení postavených na již hotových průřezových službách, s důrazem na jednotné technologické prostředí a efektivní výměnu dat mezi službami. Tohoto cíle je možné dosáhnout pouze efektivním zapojením všech aktivních účastníků rámcové dohody 3 do Architektonické rady, DevOps a konzultací nad uvažovanými řešeními. TA ČR nadále očekává jednotný přístup při dodržování definovaných pravidel všemi účastníky rámcové dohody a po ročním vyhodnocení přínosů prvního běhu vyhlašuje v souladu s ustanovení článku 6, odst. 2, písm. c) rámcové dohody minitendr bez obnovené soutěže ve variantách pro všechny účastníky rámcové dohody etapy 3 projektu SISTA. Cíle minitendru 1. Zajistit onboarding nových účastníků rámcové dohody do projektu SISTA. 2. Pokračovat v rozvoji pravidel architektury, platformy, vývoje, UX/UI a vedení dokumentace služeb SISTA. 3. Poskytovat projektu odborné kapacity k diskusi nad otázkami projektového týmu SISTA a odboru ICT/Ops. 4. Prohlubovat spolupráci a osvojení DevOps přístupu. 5. Vést otevřený dialog k navrženým konceptům s aktivními účastníky tak, abychom vždy dospěli k nejlepšímu řešení pro projekt SISTA. Povinné otázky Požadavky a otázky, které dodavatel odpoví ve svém návrhu řešení: 1. Po seznámení s rozcestníkem dokumentace projektu SISTA, který obsahuje všechny relevantní informace, popište své silné stránky a jakými znalostmi můžete zadavatele podpořit v dalším postupu řešení SISTA. 2. Jaké jsou podle vašeho základní předpoklady úspěšného zapojení do projektu, na kterém se podílí více vývojových týmů? Minimální výstupy Oponentury, stanoviska a další výstupy dle konkrétního zadání projektového týmu SISTA.