Veřená zakázka
Kompletní zajištění překladatelských služeb z českého do anglického jazyka pro VHÚ Praha v letech 2026 - 2027
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služby: kompletní zajištění překladatelských služeb z českého do anglického jazyka a z anglického do českého jazyka, včetně odborných a jazykových korektur, na základě dílčích výzev k plnění. Specifikace požadované služby je uvedena v příloze č. 1 „Specifikace požadované služby“ návrhu „Rámcové dohody“. Pro potřeby výběrového řízení je nutné vyplnit a předložit přílohu č. 2 „Závazná cenová nabídka“ návrhu „Rámcové dohody“ tak, aby bylo možné porovnat jednotlivé nabídky uchazečů a vyhodnotit veřejnou zakázku. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky. Předmět podnikání dodavatele, který podá nabídku, musí odpovídat celému rozsahu předmětu veřejné zakázky. Zadavatel požaduje rozepsat nabídkovou cenu po položkách, jak jsou uvedeny v příloze č. 2 „Závazná cenová nabídka“ návrhu „Rámcové dohody“. Tuto přílohu vyplní dodavatel jako přílohu ke své nabídce. Cena uvedená u každé položky v příloze č. 2 návrhu „Rámcové dohody“ je cenou nejvýše přípustnou. Požadujeme poskytnutí služby: kompletní zajištění překladatelských služeb z českého do anglického jazyka a z anglického do českého jazyka, včetně odborných a jazykových korektur, na základě dílčích výzev k plnění v letech 2026 - 2027. Zadavatel požaduje rozepsat nabídkovou cenu po položkách, jak jsou uvedeny v příloze č. 2 „Závazná cenová nabídka“ návrhu „Rámcové dohody“. Tuto přílohu vyplní dodavatel jako přílohu ke své nabídce. Cena uvedená u každé položky v příloze č. 2 „Závazná cenová nabídka“ návrhu „Rámcové dohody“ je cenou nejvýše přípustnou. Předávání textových dokumentů k překladům či korekturám bude probíhat elektronicky, a to emailovou poštou. Na straně zadavatele bude stanovena konkrétní kontaktní osoba, která bude zasílat vybranému dodavateli textové dokumenty k požadovanému zpracování, stejně tak jako dílčí výzvy k plnění k těmto zakázkám. Zároveň bude mít na starosti komunikaci s vybraným dodavatelem ve věci dílčí fakturace a další komunikace. Textové podklady budou zadávány v textovém formátu aplikace Microsoft Word. Ze strany dodavatele dojde vždy ke zpětnému potvrzení přijetí zakázky, a to elektronickou poštou. V návrhu „Rámcové dohody“ dodané dodavatelem v rámci VZ bude stanoveno, kdo bude kontaktní osobou pro komunikaci se zadavatelem pro přijímání textových podkladů, potvrzování jejich přijetí, zasílání jednotlivých kalkulací a další komunikaci ve věci dílčí fakturace apod. V případě potřeby archivace textových dokumentů a jejich překladů bude vybraný dodavatel schopen zajistit uložení těchto dokumentů na CD či DVD nosič v předem dohodnutém formátu. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Zadavatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Dodavatel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení zadavateli. Zadavatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti provedení díla bude provedena při převzetí díla. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady dodavatele a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Doba a místo plnění veřejné zakázky Doba plnění: Od 1.1.2026 do 15.12.2027 nebo do vyčerpání limitu 400.000,00 Kč bez DPH, nastane-li tato skutečnost dřív. Místo plnění veřejné zakázky: Sídlo dodavatele. Dodací místo plnění dílčích výzev k plnění: Dodacím místem plnění jednotlivých dílčích výzev k plnění je Vojenský historický ústav Praha, U Památníku 1600/2, 130 05 Praha 3 – Žižkov (GPS: 50.0874358N, 14.4449658E) nebo elektronicky na e-mail: Petr.Spicka@mo.gov.cz. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Hodnocení bude provedeno mimo systém elektronického tržiště. Hodnotící kritéria pro zadání veřejné zakázky jsou nás
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:24.11.2025