Veřená zakázka

JE - MINITENDR č. 4 . k. ú. Petrovice u Skorošic

Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Poradenské, právní a tlumočnické služby
CPV kódy:
71319000-7 - Služby soudních znalců
Popis:

Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 235/2021 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedené nemovité věci. Předmět ocenění: Pozemek: - stavební parcela č. 35 o výměře 155 m2, zastavěná plocha a nádvoří Součástí je stavba: Petrovice, č. p. 231, rod. dům Stavba stojí na pozemku p. č : St. 35, zapsaný na listu vlastnictví č. 60000 pro kat. území Petrovice u Skorošic, obec Skorošice, v katastru nemovitostí vedeném Katastrálním úřadem pro Olomoucký kraj, Katastrálním pracovištěm Jeseník. (včetně venkovních úprav, staveb) Součástí pozemku je rod. dům, k příslušenství patří venkovní úpravy (oplocení, zpevněné plochy). Stručný popis majetku: Pozemek stavební parcela č. 35 - součástí je stavba č. p. 231, rod. dům. Jedná se o přízemní, zřejmě částečně podsklepený rodinný dům bez využitého podkroví, se sedlovou střechou. Původní stáří rodinného domu je dle odborného odhadu zpracovatele cca 90 roků. Rodinný dům je ve velmi špatném stavebně - technickém stavu. Pozemek leží v mírně sklonitém terénu a je přístupný z veřejné zpevněné komunikaci Nemovitý majetek bude realizován prodejem prostřednictvím elektronického aukčního systému (EAS). Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM, územní plán, sítě a ilustrativní fotografie. Přílohou každé výzvy je krycí list nabídky. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „krycí list“. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Objednávka bude vystavena v termínu po 22. 2. 2022 s termínem dodání znaleckého posudku 30 dnů. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání všech závazných cenových nabídek je stanoven do 21. 2. 2022. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Ing. Eva Hrdinová tel: 584 458 751 email: eva.hrdinova@uzsvm.cz Ing. Ivana Tejchmanová tel: 584 458 740 email: ivana.tejchmanova@uzsvm.cz

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum uzavření smlouvy, Datum zrušení VZ:
    03.03.2022