Veřená zakázka
Implementace managementu mimořádných událostí
Stavebnictví a související činnosti -> Projektové, architektonické a související činnosti
Předmětem zadání je zpracování záměru projektu a doprovodné dokumentace stavby „Implementace managementu mimořádných událostí“ včetně koncepčního materiálu „Management mimořádných událostí“ v souladu se zadávací dokumentací.
Cílem projektu je vytvoření specializovaného dispečerského pracoviště pro potřeby vzájemné komunikace s dispečinky Správy železnic, státní organizace (systém Dispečer železniční infrastruktury, Informační systém pro podporu operačního řízení při řešení mimořádných událostí), krizových štábů a vrcholového managementu Správy železnic, které pro svoji potřebu bude využívat nový systém „Sběru provozních informací“. Cílem systému „Sběru provozních informací“ je zajistit rychlé a pohodlné pořízení informací o provozních dějích, které jsou pořízeny nad rámec základních informací (např. pohybové informace vlaků, skutečnosti ohledně výluk) a zajišťovat výměnu vybraných informací s cílem zajistit rychlé ohlašování MU a mimořádností v provozu, popřípadě upozorňovat na možné problémy.
Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:24.02.2020