Veřená zakázka

Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb 2018 -2020

Druh zadávacího řízení:
Dynamický nákupní systém
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Spotřební materiálNábytek
Nábytek ->  Ostatní
Spotřební materiál ->  IT
Spotřební materiál ->  Kancelář Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
22816000-3 - Bloky,
22817000-0 - Diáře nebo osobní kalendáře,
22820000-4 - Tiskopisy,
22830000-7 - Sešity,
22853000-4 - Držáky na složky,
30192110-5 - Inkoustové výrobky,
30192170-3 - Nástěnky,
30197630-1 - Papír určený k tisku
Popis:

DNS pro zadávání veřejných zakázek na dodávky kancelářských potřeb.
Zadavatel předpokládá zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému v předem neurčených nepravidelných intervalech odvislých zejména od provozních potřeb jednotlivých součástí zadavatele. Rovněž objemy jednotlivých veřejných zakázek zadávaných v dynamickém nákupním systému zadavatel předpokládá od jednotek až po desítky jednotek v konkrétní veřejné zakázce.
Předmět plnění veřejné zakázky bude dle možností zadavatele specifikován na konkrétní místo plnění (pracoviště). Zadavatel si vyhrazuje dle § 100 odst. 1 zákona právo nerealizovat celé předpokládané množství poptávaného plnění. Z takového rozhodnutí zadavatele nevzniká dodavateli právo k účtování jakýchkoliv odměn, smluvních pokut či náhrad škod, pokud není v zadávacích podmínkách stanoveno jinak.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    28.05.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    29.06.2018