Veřená zakázka
Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb 2018 -2020
Nábytek -> Ostatní
Spotřební materiál -> IT
Spotřební materiál -> Kancelář Materiál, součástky a náhradní díly
22817000-0 - Diáře nebo osobní kalendáře,
22820000-4 - Tiskopisy,
22830000-7 - Sešity,
22853000-4 - Držáky na složky,
30192110-5 - Inkoustové výrobky,
30192170-3 - Nástěnky,
30197630-1 - Papír určený k tisku
DNS pro zadávání veřejných zakázek na dodávky kancelářských potřeb.
Zadavatel předpokládá zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému v předem neurčených nepravidelných intervalech odvislých zejména od provozních potřeb jednotlivých součástí zadavatele. Rovněž objemy jednotlivých veřejných zakázek zadávaných v dynamickém nákupním systému zadavatel předpokládá od jednotek až po desítky jednotek v konkrétní veřejné zakázce.
Předmět plnění veřejné zakázky bude dle možností zadavatele specifikován na konkrétní místo plnění (pracoviště). Zadavatel si vyhrazuje dle § 100 odst. 1 zákona právo nerealizovat celé předpokládané množství poptávaného plnění. Z takového rozhodnutí zadavatele nevzniká dodavateli právo k účtování jakýchkoliv odměn, smluvních pokut či náhrad škod, pokud není v zadávacích podmínkách stanoveno jinak.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:28.05.2018
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:29.06.2018