Veřená zakázka
Doplnění závor na železničních přejezdech v km 50,315 (P3863) a 50,530 (P3864) trati Jihlava - Brno
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Zadavatel zadává tuto podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce v souvislosti s výkonem relevantní činnosti ve smyslu ustanovení § 153 odst. 1 písm. f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též „ZZVZ“). V souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku. Jelikož předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahuje stanovený finanční limit, není zadavatel podle § 158 odst. 1 ZZVZ povinen zadat předmětnou sektorovou veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Zadavatel tedy nezadává tuto veřejnou zakázku v zadávacím řízení podle ZZVZ. Veřejná zakázka je zadávána podle požadavků a podmínek stanovených směrnicí SŽ SM53 Směrnice o zadávání veřejných zakázek, která je vnitřním předpisem zadavatele a upravuje postupy při aplikaci ZZVZ v podmínkách Správy železnic, státní organizace.
Předmětem stavby je rekonstrukce dvou přejezdových zabezpečovacích zařízení na železničních přejezdech nacházejících se v ev. km 50,315 (P3863) a ev. km 50,530 (P3864) dráhy celostátní v traťovém úseku 1241 Střelice (mimo) – Okříšky (mimo). Uvedená dráha je jednokolejná a neelektrizovaná. Přejezdy se nacházejí v záhlaví žst. Třebíč, konkrétně pak v TÚDÚ 1241 18 Třebíč – Krahulov.
Účelem stavby je zajistit při stávajících místních poměrech bezpečné převedení silničního provozu přes předmětné železniční přejezdy a zpřístupnění obou přejezdů osobám s omezenou schopností pohybu a orientace.
V rámci stavby dojde k úpravě železničního spodku a k vybudování zpevněné konstrukce pražcového podloží (1. přejezd – pražcové podloží typ 6 + ZKPP typu 4; 2. přejezd – pražcové podloží typ 3 + ZKPP typu 5).
Dále dojde k nezbytným úpravám železničního svršku (1. přejezd – nové kolejové lože se stávajícím kolejovým roštem + kolejnicové vložky, úprava GPK; 2. přejezd – nový železniční svršek 49E1 s pružným upevněním na betonových pražcích B91S/2 rozdělení „u“; úprava GPK).
Přejezdová konstrukce bude u prvního přejezdu ponechána stávající. U druhého přejezdu bude přejezdová konstrukce nová z železobetonových panelů.
Z hlediska rekonstrukce přejezdového zabezpečovacího zařízení dojde u přejezdu P3863 k vybudování nového PZS 3ZBI elektronického typu s celkem 5 světelnými skříněmi výstražníků rozmístěnými na 4 stožárech výstražníků. PZZ bude opatřeno celými závorami přehrazujícími místní komunikaci v celé její délce (včetně pásu pro chodce).
V rámci rekonstrukce přejezdového zabezpečovacího zařízení dojde u přejezdu P3864 k vybudování nového PZS 3ZBI elektronického typu s celkem 8 světelnými skříněmi výstražníků rozmístěnými na 4 stožárech výstražníků. PZZ bude opatřeno celými závorami přehrazujícími místní komunikaci v celé její délce (včetně pásu pro chodce).
Pro obě nová přejezdová zabezpečovací zařízení je nutné položit novou kabelizaci a vybudovat nový reléový domek a nové napájení.
Rekonstrukce obou železničního přejezdu si dále vyžádá nezbytné úpravy pozemních komunikací, které bezprostředně navazují na oba přejezdy (směrové a výškové úpravy komunikací). V rámci úprav železničního svršku jsou zahrnuty chráničky pro kabely společnosti EG.D (dříve E.ON) a CETIN.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.04.2023