Veřená zakázka
Dodávky kancelářských potřeb a ochranných nápojů 2025
Spotřební materiál -> Kancelář
Předmětem zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb a ochranných nápojů dle podmínek Zadavatele stanovených ve Výzvě, návrhu rámcové kupní smlouvy a v přílohách těchto dokumentů. Soutěž proběhne formou elektronické aukce. V případě zájmu o účast v tomto výběrovém řízení prosím zašlete na e-mail: tomas.karel@cdcargo.cz informace o Vaší společnosti (název, sídlo, IČ) a kontaktní údaje (e-mail, telefon). Bude Vám následně zaslána pozvánka přímo ze systému elektronické aukce. Termín konání aukčního kola je stanoven na 2. 6. 2025 od 12.50 hodin. Práva a povinnosti Zadavatele a uchazeče neupravené v Zadávacích podmínkách se přiměřeně řídí zákonem číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, zejména pak ustanoveními § 1772 až 1779 upravujících veřejnou soutěž o nejvhodnější nabídku. Pro vyloučení pochybností se výslovně uvádí, že uvedená zakázka a práva a povinnosti s ní související nepodléhají režimu zákona číslo 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Zakázka je financována z vlastních zdrojů Zadavatele.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:14.05.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:29.05.2025