Veřená zakázka
Dodávky kancelářských potřeb
Spotřební materiál -> Kancelář
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb včetně dopravy na pracoviště České pošty, s.p. v rámci celé České republiky. Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky vč. specifikace a rozsahu plnění je uvedena ve vzoru smlouvy, který tvoří přílohu č. 4 Výzvy k podání nabídek (dále jen „Výzva“). V ceně každého jednotlivého kusu zboží je i doprava na místo dodání, náklady na balení a označení zboží, celní poplatky a recyklační poplatky, záruka za jakost a veškeré jiné náklady a poplatky nezbytné pro řádné plnění smlouvy. Na základě výsledku výběrového řízení bude uzavřena rámcová dohoda s jedním dodavatelem na dobu do 31. 12. 2024 nebo do vyčerpání finančního limitu uvedeného v odst. 3.3 rámcové dohody (dále jen „smlouva“).
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:21.07.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:09.08.2023