Veřená zakázka
Dodávka SW vybavení pro účely podpory automatizace, digitalizace dat a efektivnějšího propojení a řízení firemních procesů
IT -> SW a Informační systémy
Cílem realizovaného projektu „Zvýšení digitální úrovně společnosti SYGNUM, s.r.o.“ je zvýšení digitální úrovně společnosti SYGNUM, s.r.o. Cíle projektu bude dosaženo prostřednictvím nákupu a zavedení pokročilých částí podnikového informačního systému, který ve společnosti zajistí výrazný posun v digitalizaci prostřednictvím propojení a řízení firemních procesů a jednotlivých poboček firmy. Realizace projektu bude znamenat zavedení a zprovoznění pokročilých částí podnikového informačního systému, které ve společnosti v současné době chybí a jejich absence přináší velké ztráty. V rámci realizace projektu budou pořízeny elektronická zařízení a k nim odpovídající software, který umožňují zvýšit efektivitu nabízených služeb a modernizaci výrobních postupů, což povede k velké změně a k digitalizaci celé společnosti nejen v sídle firmy v Otrokovicích, ale také na jednotlivých pobočkách ve Starém Městě, Olomouci, Rackové a v Napajedlech. Společnost má nasazen a v současné době využívá podnikový systém Helios Inuvio, k němuž zadavatel drží rovněž licence (dále rovněž jen „stávající systém“), který však nyní nepokrývá všechny segmenty společnosti. Předmětem této veřejné zakázky je nástavba stávajícího systému a zavedení a zprovoznění pokročilých částí podnikového informačního systému, který musí obsahovat minimálně následující nové funkcionality a moduly: ➢ Modul mobilního skladníka pro práci s terminálem čárového kódu ve skladu, ➢ Modul pro evidenci smluv ➢ Modul pro oblast lesního hospodářství, ➢ Rozšíření modulu pro dopravu (spedici), ➢ Modul pro business inteligence, a ➢ Elektronické zpracování dokumentů. Předmětem této veřejné zakázky je rovněž: • zpracování vstupní (předimplementační) analýzy; • dodávka příslušného HW (minimálně dokument management systém včetně HW příslušenství a HW mobilní skladník – 2x terminál čárového kódu + tiskárna čárových kódů)1 • dodání veškerých nezbytných licencí k požadovaným modulům; • implementace zahrnující instalaci modulů na server, konfiguraci a customizaci jednotlivých modulů (oblastí), zaškolení všech uživatelů, zkušební provoz a podporu při ostrém startu; • předání kompletního manuálu v českém jazyce.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:16.06.2025