Veřená zakázka

Dodávka SW vybavení pro účely podpory automatizace, digitalizace dat a efektivnějšího propojení a řízení firemních procesů

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
72268000-1 - Dodávka programového vybavení
Popis:

Cílem realizovaného projektu „Zvýšení digitální úrovně společnosti SYGNUM, s.r.o.“ je zvýšení digitální úrovně společnosti SYGNUM, s.r.o. Cíle projektu bude dosaženo prostřednictvím nákupu a zavedení pokročilých částí podnikového informačního systému, který ve společnosti zajistí výrazný posun v digitalizaci prostřednictvím propojení a řízení firemních procesů a jednotlivých poboček firmy. Realizace projektu bude znamenat zavedení a zprovoznění pokročilých částí podnikového informačního systému, které ve společnosti v současné době chybí a jejich absence přináší velké ztráty. V rámci realizace projektu budou pořízeny elektronická zařízení a k nim odpovídající software, který umožňují zvýšit efektivitu nabízených služeb a modernizaci výrobních postupů, což povede k velké změně a k digitalizaci celé společnosti nejen v sídle firmy v Otrokovicích, ale také na jednotlivých pobočkách ve Starém Městě, Olomouci, Rackové a v Napajedlech. Společnost má nasazen a v současné době využívá podnikový systém Helios Inuvio, k němuž zadavatel drží rovněž licence (dále rovněž jen „stávající systém“), který však nyní nepokrývá všechny segmenty společnosti. Předmětem této veřejné zakázky je nástavba stávajícího systému a zavedení a zprovoznění pokročilých částí podnikového informačního systému, který musí obsahovat minimálně následující nové funkcionality a moduly: ➢ Modul mobilního skladníka pro práci s terminálem čárového kódu ve skladu, ➢ Modul pro evidenci smluv ➢ Modul pro oblast lesního hospodářství, ➢ Rozšíření modulu pro dopravu (spedici), ➢ Modul pro business inteligence, a ➢ Elektronické zpracování dokumentů. Předmětem této veřejné zakázky je rovněž: • zpracování vstupní (předimplementační) analýzy; • dodávka příslušného HW (minimálně dokument management systém včetně HW příslušenství a HW mobilní skladník – 2x terminál čárového kódu + tiskárna čárových kódů)1 • dodání veškerých nezbytných licencí k požadovaným modulům; • implementace zahrnující instalaci modulů na server, konfiguraci a customizaci jednotlivých modulů (oblastí), zaškolení všech uživatelů, zkušební provoz a podporu při ostrém startu; • předání kompletního manuálu v českém jazyce.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.06.2025