Veřená zakázka

Digitalizace společnosti HDT Impex s.r.o.

Druh zadávacího řízení:
Nadlimitní veřejná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
48612000-1 - Systémy pro správu databází
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky dodávky nadstavby podnikového IS a skladového systému vč. HW. 1) „Nadstavba podnikového IS“ Předmětem této části zakázky je dodávka a instalace nadstavby stávajícího podnikového informačního systému. Nová nadstavba IS umožní zrychlení a zlepšení komfortu práce. Zpřístupní způsoby datové komunikace, které v současném stavu nejsou možné a umožní elektronické propojení se systémy třetích stran (API, EDI). Dodavatel zajistí přizpůsobení či vytvoření modulů přesně na míru individuálním požadavkům naší společnosti. Součástí projektu bude i integrace již vybudovaných systémů, které nebudou nadstavbou přímo dotknuty, ale musí být zachována jejich kontinuální funkčnost. Charakteristika první části zakázky „Nadstavba podnikového IS“ je uvedena v příloze č. 4 zadávací dokumentace. Předmětem realizace této části zakázky je: - Dodání nové verze informačního systému - Přenesení veškerých dat ze současného IS do nového - Sloučení oddělených IS dceřiných firem do nového systému - Přenesení výchozích stavů pro dceřiné firmy - Zajištění vzájemné dokladové komunikace mezi firmami - Provedení školení zaměstnanců v novém IS Vzdálená online podpora min. 8 hodin / 5 dní v týdnu, maintance min. pod dobu 3 let. 2) „Skladový systém vč. HW“ Předmětem této části zakázky je dodávka a instalace skladového systému, který bude implementováno do nového modernizovaného podnikového IS. Nový skladový systém zefektivní způsob fungování skladu. Umožní zapojení moderních HW prvků, které v současném stavu není možné provozovat. Charakteristika druhé části zakázky „Skladový systém vč. HW“ je uvedena v příloze č. 4 zadávací dokumentace. Předmětem realizace této části zakázky je: - Dodávka a implementace skladového systému - Dodání hardwaru pro funkci skladu – čtečky čárových kódů, včetně příslušenství - Provedení školení zaměstnanců v novém WMS prostředí Vzdálená online podpora min. 8 hodin / 5 dní v týdnu, maintance min. pod dobu 3 let.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.10.2022