Veřená zakázka

Den TA ČR 2025

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Vzdělávání a konference
CPV kódy:
55120000-7 - Konferenční služby
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je komplexní příprava a realizace již tradiční akce s názvem „Den TA ČR 2025” (dále jen „akce”) pro Technologickou agenturu ČR (dále jen ,,TA ČR”) viz https://tacr.gov.cz/o-nas/, konané 13. 11. 2025, spočívající v zajištění galavečera předávání cen TA ČR v prostorách historické budovy Národního muzea, Václavské náměstí 1700/68, 110 00 Praha 1 (dále jen „NM“). Jako téma letošního ročníku bylo zvoleno Zapomenuté inovace: Svět, jak ho (ne)známe. Kompletní představa o návrhu je uvedena v příloze č. 6 této Výzvy o zajištění akce „Den TA ČR 2025” - Program akce „Den TA ČR 2025” a vize celé akce. Plnění spočívá v návrhu komplexního provedení akce včetně jejího technického zajištění. SLAVNOSTNÍ GALAVEČER 13. 11. 2025 S PŘEDÁNÍM OCENĚNÍ vybraným řešitelům projektů podpořených TA ČR za mimořádné výsledky aplikovaného výzkumu a inovací, včetně technického zajištění průběhu akce, propagace partnerů akce (upřesnění dodá zadavatel v průběhu příprav), a to jak před provedením samotné akce, tak v jejím průběhu, a všech souvisejících opatření spojených s jejím pořádáním (např. tvorba scénáře akce, režie programu, kreativní návrh a řešení konceptu celého dne, sestavení a zajištění kulturního programu, dodání a obsluha techniky, dodání gastronomických služeb apod.). Při realizaci akce je základní podmínkou dodržení slavnostního charakteru předávání věcných ocenění za mimořádné výsledky aplikovaného výzkumu a inovací jednotlivým vybraným fyzickým osobám, tj. činnost vedoucí k úspěšnému naplnění cíle provozní potřeby zadavatele, dále aktivní spolupráce se zadavatelem a podle pokynů zadavatele organizační spolupráce s dalšími externími subjekty akce. Součástí realizace je audiovizuální výroba v následujícím rozsahu: (1) vytvoření video spotů, které budou představovat vítězné projekty. Jedná se o 4 video spoty, vše bude v českém jazyce s anglickými titulky, (2) pořízení profesionálního dokumentačního videozáznamu z akce se zaměřením na téma akce a přítomné osobnosti, s ozvučením, titulky v angličtině a slovním doprovodem, (3) vyhotovení profesionálního videa o TA ČR ("otvírák" večera). Spoty a sestřih z předchozího ročníku jsou k dispozici na tomto odkazu: https://www.youtube.com/watch?v=kPDwoU3-LQs&list=PL7swerYeDqhgc_5CyycjwYitYNsZSuOSL Součástí realizace je také systém online registrace a evidence hostů, online program galavečera a systém na hlasování o absolutním vítězi spočívající ve vybudování a nasazení funkčního hlasovacího systému pro potřeby hlasování o absolutním vítězi Cen TA ČR na předem připravenou stránku na webu TA ČR. Je potřeba, aby dodavatel respektoval technické požadavky zadavatele zejména na zabezpečení apod. Dodavatel služby bude kontaktovat správce webu TA ČR a zajistí vybudování a nasazení funkčního hlasovacího systému. Dodavateli nebude umožněno, aby mohl samostatně spravovat obsah webu TA ČR, jedná se pouze o jednorázový úkon spojený s případnými úpravami. Rámcový program galavečera: 18:30 – 19:00 příchod hostů do NM před zahájením večerního programu a vítání hostů, podání drobného uvítacího občerstvení 19:00 – 21:00 v sále NM průběh programu - přivítání hostů - projevy, jednotlivé slavnostní předávání cen, prezentace oceněných, v průběhu celého večera zakomponovaný kulturní program vedený moderátorem 21:00 – 24:00 večerní občerstvení pro účastníky slavnostního večera v prostorách NM a) Předmět plnění - uveden v čl. I návrhu smlouvy o zajištění akce “Den TA ČR 2025” (dále jen „Příloha č. 3 - Smlouva o zajištění akce Den TA ČR 2025“) b) Předpokládaný harmonogram plnění 07 - 09/2025 – přípravné technické práce, precizování programu a scénáře, natáčení spotů o vítězných projektech 09 - 10/2025 – prezentace akce, scénář a harmonogram akce, pozvánky hostům 10 - 11/2025 – detailní příprava, komunikace s oceněnými a hosty akce, organizace a realizace akce, PR aktivity 11 - 12/2025 – partnerské plnění, vrácení rollupů, vyúčtování c) Propagace a tiskoviny Reklama v prostorách akce v průběhu konání akce a v souvisejících dokumentech je zakázána, kromě vymezených vhodných ploch pro možné umístění log partnerů akce. Účastník může po dohodě se zadavatelem akci propagovat. _______________________________________________________________________ Předmětem zakázky není dodání: ● prostor pro konání galavečera v budově Národního muzea ● moderátor/ka večera ● výroba cen (hmotnost jednotlivé ceny cca 3 kg) ● vyhotovení seznamu hostů ● grafika tiskovin ● ubytování pro zúčastněné galavečera a jejich doprava na místo nebo z místa _______________________________________________________________________ Vizuální podoba akcí pořádaných v minulých letech je k nahlédnutí na webu TA ČR zde: https://www.tacr.cz/o-nas/cena-tacr/ PROHLÍDKA MÍSTA KONÁNÍ: Na prohlídce místa konání se potenciální účastníci seznámí se specifiky technické části akce – zejména s možnostmi elektroinstalace, konstrukce osvětlení a ozvučení, omezeními přístupnosti, technickými úpravami a možnostmi pódia, jakož i s technickými omezeními spojenými s užíváním vedlejších prostor akce a dalšími podrobnostmi nezbytnými pro podání řádné nabídky. Na prohlídce bude přítomna kompetentní osoba ze strany Národního muzea, která účastníkům zodpoví jejich dotazy. Po absolvování této prohlídky není možné z bezpečnostních důvodů od Národního muzea vyžadovat plán budovy, rozvody elektřiny ani jiné interní dokumenty obdobného charakteru. Účast na prohlídce místa plnění není podmínkou pro podání nabídky, slouží však k lepší orientaci účastníků v prostorových a technických možnostech daného místa. Zadavatel zároveň upozorňuje, že nebude odpovídat na dotazy týkající se prostorového a technického řešení místa plnění nad rámec informací poskytnutých při prohlídce. Z tohoto důvodu považuje zadavatel osobní účast na prohlídce za zásadní pro řádnou přípravu nabídky. Zástupci účastníků se dostaví na prohlídku místa konání dne 12. 6. 2025 v 14:30 hod. před Historickou budovu Národního muzea, Václavské nám. 68, 110 00 Praha. Náhradní termín prohlídky je možný po předchozí písemné dohodě s kontaktní osobou na adrese veronika.dostalova@tacr.cz dne 16. 6. 2025 ve 13:30 hod. CPV kódy: 55120000-7 Konferenční služby 79952000-2 Organizování akcí Předpokládaný počátek plnění: červenec 2025

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.06.2025