Veřená zakázka

AHNM/OLogZ - Nákup služby - stěhování a manipulace s majetkem u AHNM v objektech v Praze

Druh zadávacího řízení:
Jiná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
OstatníAuto-moto, doprava
Auto-moto, doprava ->  Přeprava a související služby
CPV kódy:
98392000-7 - Stěhovací služby
Popis:

- nákup služby stěhování movitého majetku vedeného v evidenci Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen „AHNM“) v objektech v Praze (viz Rámcová dohoda (dále jen "RD") čl. I posl. věta, čl. II odst. 1) - služba spočívá ve stěhování běžného vnitřního kancelářského vybavení, nábytku, jednotlivých prvků mobiliáře, výpočetní techniky a jiných břemen do hmotnosti 200 kg, ale i případné stěhování těžkých břemen nad 200 kg (dále jen „nábytek/břemeno“). Služba bude probíhat jak mezi kancelářemi v rámci jedné budovy, tak mezi jednotlivými objekty AHNM v Praze a v případě potřeby s využitím přepravních prostředků dodavatele (poskytovatele služby); (viz RD čl. II odst. 1 písm. a) ) - služba také zahrnuje: a) dodání přepravních obalů, případně dalšího obalového materiálu dle dohovoru; b) odbornou demontáž a montáž v případě nábytku/břemen, které nebude možné přepravovat zkompletované dle dohovoru; c) nakládku stěhovaného nábytku/břemen přímo z místa uložení a jeho následná doprava na stanovené místo podle pokynů objednatele, vykládku stěhovaného nábytku/břemen dle pokynů objednatele; d) montáž a rozmístění nábytku/břemen podle pokynů objednatele; (viz RD čl. II odst. 2) - poskytované služby budou realizovány výhradně na území města Prahy (viz. www.mapy.cz); (viz RD čl. IV odst. 1) - stěhovací služby budou realizovány výhradně v pracovních dnech Po-Pá v časech 8:00-16:00 hod.; (viz RD čl. V odst. 2) - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti smlouvy; (viz RD čl. II odst. 4) - měrné jednotky za požadované služby – hodina, km a kus; (viz RD čl. III odst. 2) - objemy a počty uvedené zadavatelem v cenové nabídce jsou nezávazné (viz RD čl. III odst. 1) a slouží pouze k výběru nejvhodnějšího dodavatel; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (poskytovatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; (viz RD čl. IV odst. 4) - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15); - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést dle zadavatelem vybraných tří dodavatelů;

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    05.02.2025