Veřená zakázka
AHNM/OLogZ – Nákup služby - provádění servisních prací, údržby a oprav vozidel značky TATRA v kategorii N3 v regionu Praha
Auto-moto, doprava -> Servisní služby
Dopravní prostředky -> Osobní
Nákup služby na provádění servisních prací, údržby, oprav, odtahu a asistenčních služeb vozidel značky TATRA zařazených v kategorii N3, která jsou v souladu s Vyhláškou č. 341/2014 Sb - o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, a jsou v evidenci Agentury hospodaření s nemovitým majetkem. Aktuální přehled vozidel TATRA bude uveřejněn u zadávacích podmínek k tomuto zadávacímu řízení. Konkrétní vozidla budou objednatelem specifikována v písemné objednávce na konkrétní služby. V průběhu účinnosti rámcové dohody se počet a typové řady vozidel mohou měnit dle aktuálních potřeb zadavatele. Přílohou č. 1 ke smlouvě je Cenová nabídka na servisní práce, údržbu, opravy, odtah a asistenční služby vozidel značky TATRA kategorie N3, kterou vyplní dodavatel ve své nabídce. Nabídkové ceny a ceny uvedené v cenové nabídce jsou neměnné po celou dobu trvání smluvního vztahu. Objemy a počty uvedené zadavatelem v cenové nabídce jsou nezávazné a slouží pouze k výběru nejvhodnějšího dodavatele. Výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provézt z celé ČR s tím, že z důvodu úspor provozních nákladů požadujeme omezení místa provozovny (servis) pro region Praha jako místo provádění služby v maximální vzdálenosti do 100 km z centra Prahy (měřeno dle https://mapy.cz s provozem, „bez zatržení“ vyhnout se placeným úsekům). Dodavatel vyplní místo provádění služby v návrhu rámcové dohody. S vybraným dodavatelem bude uzavřena rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby v regionu Praha. Zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:05.02.2024