Veřená zakázka

Povrchová úprava a nátěr 4 dveří vč. rámů na Kontaktním pracovišti Úřadu práce pro Prahu 8, Stejskalova ul. 185

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Jihomoravský kraj
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba budov
CPV kódy:
45440000-3 - Sklenářské, malířské a natěračské práce
Popis:

Povrchová úprava a nátěr 1 venkovních vstupních dveří do objektu Úřadu práce ČR, Kontaktní pracoviště pro Prahu 8, Stejskalova ul. 185, 2 dveří do vnitřního dvorku a 1 vnitřní dveře dřevěné (viz fotografie v Příloze č. 1). Barva dveří – nutno zachovat stávající barvu venkovních dveří a barvu vnitřních dveří s nimi sladit. Povrchová úprava zahrnuje odstranění starého nátěru, potřebné zatmelení děr a trhlin, vybroušení, tmelení a přebroušení. Nátěr bude základový (podkladový) a následný emailový (nebo možno i kvalitní akrylátový). Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s plněním veřejné zakázky (doprava, materiál, úklid atd.). Platba na fakturu po provedení požadované služby a předložení předávacího protokolu. Místo plnění veřejné zakázky: Úřad práce – Kontaktní pracoviště pro Prahu 8, Stejskalova ul. 185 Doba plnění veřejné zakázky: V nejkratším možném termínu. Nejpozději však do 8. 12. 2018. Prohlídka místa plnění je stanovena na 14. 11. 2018 mezi 9:00 – 11:00 hod, popř. 14:00 – 15:00 hod., po předchozí domluvě s kontaktní osobou Bc. Ivanou Hořánkovou, tel. 720 969 951 (mobil) nebo do kanceláře 950 178 866, v případě její nepřítomnosti p. Karel Fiantek tel. 950 178 862. Sraz účastníků prohlídky místa je na adrese ÚP ČR – Kontaktního pracoviště pro Prahu 8, Stejskalova ul. 185, přesný čas nutno mít potvrzený telefonicky předem. Po příchodu se zájemce ohlásí na tel. č. tel. 720 969 951 (pí Bc. Ivana Hořánková - mobil) nebo na tel. č. do její kanceláře 950 178 866. Dodavatel oznámí zadavateli nejpozději 1 pracovní den před konáním prohlídky jméno, příjmení a telefonní kontakt na osobu, která se za dodavatele prohlídky zúčastní, a to na e-mailovou adresu zadavatele: olga.borecka@uradprace.cz a v kopii na e-mailovou adresu kontaktní osoby: ivana.horankova@uradprace.cz Poskytovatel se zavazuje provádět požadované služby v objektech objednatele takovým způsobem, aby nedošlo k narušení provozní doby zadavatele a následující pracovní den bylo vše připraveno na provoz. Práce je možné provádět pouze po předchozí dohodě s kontaktním pracovníkem ve dnech čtvrtek a pátek odpoledne (nejdříve od 11:00 h) a v sobotu a v neděli (v časech dle dohody s kontaktním pracovníkem). Dveře se během provádění prací nebudou vysazovat z pantů, povrchová úprava (zbroušení, zahlazení, zakytování atp.) i nátěry budou prováděny ve vertikální poloze. Pro zpřístupnění objektu po pracovní době a o víkendech je potřeba si domluvit předem časový harmonogram s kontaktním pracovníkem uvedeným v objednávce. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení bude probíhat elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.11.2018