Veřená zakázka

Ekonomicko-provozní řešení

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
72263000-6 - Implementace programového vybavení
Popis:

Tato veřejná zakázka je rozdělena na části, přičemž na každou část veřejné zakázky bude uzavírána samostatná smlouva. Účastník se může přihlásit do jedné nebo více částí: Část 1 - Služby podpory a rozvoje ekonomicko-provozního řešení v oblasti MS Dynamics 365 Business Central a vytěžování dokumentů Předmětem plnění této části veřejné zakázky je poskytování služeb ke stávajícímu ekonomicko-provoznímu řešení (dále jen „EPŘ“) v oblasti: - MS 365 Dynamic Business Central vč. uživatelských úprav - Aplikace rodiny BA4 Konica Minolta ITS - Digitalizace a vytěžování dat nákupních dokladů (systém Abbyy FlexiCapture) sestávající z následujících služeb: A. Paušální služby podpory B. Služby podpory na vyžádání C. Rozvojové služby D. Analýza integračních rozhraní a návrh redesignu Podrobné vymezení předmětu této části veřejné zakázky, včetně technických podmínek a funkčních požadavků v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v následujících přílohách této zadávací dokumentace, příp. ve smluvní dokumentaci v podobě servisní smlouvy ekonomicko-provozního řešení (dále jen „Servisní smlouva EPŘ – část I“), která je součástí zadávací dokumentace: 1. Příloha č. 2 ZD – Servisní smlouva EPŘ – část I 2. Příloha č. 7 ZD – Architektura Ekonomicko-provozního řešení 3. Příloha č. 1 Servisní smlouvy EPŘ – část I – Specifikace předmětu plnění – servisní služby 4. Příloha č. 2 Servisní smlouvy EPŘ – část I. Implementační schéma 5. Využívané licence k Ekonomicko-provoznímu řešení ve smyslu čl. 6.1. písm. a) Servisní smlouvy EPŘ – část I Část 2 - Služby podpory a rozvoje ekonomicko-provozního řešení v oblasti řízení oběhu a schvalování dokladů, elektronické spisové služby a správy dokumentů Předmětem plnění této části veřejné zakázky je poskytování služeb ke stávajícímu EPŘ v oblasti: - Řízení oběhu, schvalovacího procesu dokladů a elektronické podpisové knihy postavené na jádru aplikace Verso3 - Elektronické spisové služby - Digitálního návrhu a zpracování smluv - Centrálního úložiště dokumentů na platformě Alfresco 6 Podrobné vymezení předmětu této části veřejné zakázky, včetně technických podmínek a funkčních požadavků v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v následujících přílohách této zadávací dokumentace, příp. ve smluvní dokumentaci v podobě servisní smlouvy ekonomicko-provozního řešení (dále jen „Servisní smlouva EPŘ – část II“), která je součástí zadávací dokumentace: 1. Příloha č. 3 ZD – Servisní smlouva EPŘ – část II 2. Příloha č. 7 ZD – Architektura Ekonomicko-provozního řešení 3. Příloha č. 1 Servisní smlouvy EPŘ – část II Specifikace předmětu plnění – servisní služby 4. Příloha č. 2 Servisní smlouvy EPŘ – část II. Implementační schéma 5. Využívané licence k Ekonomicko-provoznímu řešení ve smyslu čl. 6.1. písm. a) Servisní smlouvy EPŘ – část II

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.01.2026