Veřená zakázka

Z předlohy: KANCELÁŘSKÉ A HYGIENICKÉ POTŘEBY

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
Spotřební materiál ->  Hygiena a úklid
Spotřební materiál ->  Ostatní Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
22816100-4 - Poznámkové bloky,
22851000-0 - Rychlovazače,
22852100-8 - Obaly na složky,
30192130-1 - Tužky,
30192132-5 - Náhradní tuhy do tužek,
30192133-2 - Ořezávátka tužek,
30192150-7 - Nastavitelná datovací razítka,
30192910-3 - Korekční pásky,
30194810-6 - Příložníky,
30197300-9 - Otevírače dopisů, sešívačky a děrovačky,
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží,
33711900-6 - Mýdlo,
39224320-7 - Mycí houby,
39832000-3 - Prostředky na mytí nádobí,
42994220-8 - Laminovací potřeby
Popis:

Předmětem VZMR je dodání zboží, dle podmínek uvedených v této zakázce, v čase a dle podmínek výběrového řízení. Vyžadujeme dodání na požadované místo, kterým je centrální sklad. Neakceptujeme dodání za tzv. první dveře. Zadavatel si vyhrazuje právo upravit, změnit nebo doplnit podmínky výběrového řízení, zrušit výběrové řízení kdykoliv i bez udání důvodu a bez náhrady škody, a to až do doby uzavření řízení s vybraným uchazečem, odmítnout všechny předložené nabídky, neposkytnout náhradu nákladů spojených se zpracováním a podáním nabídky. Dodavatel si vyhrazuje právo zakázku zrušit i bez udání důvodu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    22.12.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    24.01.2022