Veřená zakázka

Paskov – stavební úpravy ulice Kirilovovy včetně rozšíření kanalizačního řadu – technický dozor a BOZP

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Moravskoslezský kraj
Kategorie:
OstatníStavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Ostatní
Stavebnictví a související činnosti ->  Projektové, architektonické a související činnosti
CPV kódy:
71000000-8 - Architektonické, stavební, technické a inspekční služby,
71315400-3 - Stavební dozor,
71317200-5 - Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví
Popis:

Veřejná zakázka je zadávána mimo režim zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, jako zakázka malého rozsahu na služby.
Předmětem tohoto výběrového řízení je činnost správce stavby - technického dozoru investora a činnost koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „TDI“ a „BOZP“).
Plnění veřejné zakázky může být realizováno jednou osobou.
Vítěz veřejné zakázky bude na základě smlouvy pro zadavatele vykonávat činnosti občasného technického dozoru investora v rámci projektu „Město Paskov-stavební úpravy ulice Kirilovovy včetně rozšíření kanalizačního řadu“ (dále také jen „stavba“), v rozsahu min. 3x týdně, a to: 2x týdně 3 hodiny/den a 1x týdně 4 hodiny/den (v kontrolní den) a koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Přesné a podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky je specifikováno v projektové dokumentaci a v soupisu prací a výkonů (výkaz výměr), které jsou přílohou tohoto dokumentu a nedílnou součástí zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota vlastních stavebních prací, hodnota výstavby, byla zadavatelem stanovena ve výši 43 956 134,87 Kč bez DPH.

TDI NA STAVBĚ:
Dodavatel se při výkonu funkce technického dozoru investora (TDI) zavazuje provádět kontrolu budované stavby tak, aby byly dodržovány technické podmínky realizace stavby, aby byl dodržen rozpočet a termíny stavby, jakož i platné právní předpisy. V rámci TDI se dodavatel zavazuje zajišťovat zejména níže uvedené činnosti.
• Před zahájením provádění stavby se dodavatel zavazuje pro zadavatele zajistit zejména následující činnosti:
 seznámení se s podklady, podle kterých se připravuje realizace stavby, zejména s projektem, s obsahem smluv a s obsahem stavebního povolení,
 seznámit se důkladně s nabídkami zhotovitelů a všemi souvisejícími podklady, dokumenty, relevantními pro realizaci stavby, podmínkami územních rozhodnutí a územních souhlasů, stavebních a dalších navazujících povolení, veřejnoprávních smluv, předpisy a podmínkami v aktuálním znění,
 organizovat jednání příkazce a zhotovitele, která mají za cíl získat potřebná povolení a souhlasy před zahájením stavebních prací, pokud budou třeba,
 ve spolupráci se zhotovitelem zajistit písemně informování dotčených orgánů statní správy, ostatních dotčených organizací, event. jiných dotčených subjektů o zahájení realizace stavby, o časovém harmonogramu stavby, organizace kontrolních dnů vč. kontaktování jednotlivých kompetentních osoby spolupodílející se na realizaci stavby,
 kontrola, zda jsou vydána stavební povolení, veřejnoprávní smlouvy nebo souhlas s provedením ohlášeného stavebního záměru (případně vodoprávní rozhodnutí) na celý předmět díla včetně uzavřených smluv,
 odevzdá staveniště zhotoviteli včetně vypracovaného vlastního protokolu o předání a převzetí staveniště,
 seznámit se s podmínkami poskytovatele dotačních prostředků na realizaci projektu, zejména s environmentálními pravidly a požadavky „DO NO SIGNIFICANT HARM“, v překladu „nepoškozujte významně“ nebo „významně nepoškozovat“, specifikovanými v článku 12. tohoto dokumentu - ODPOVĚDNÉ VEŘEJNÉ ZADÁVÁNÍ A INOVACE.


• V průběhu realizace stavby se dodavatel zavazuje pro zadavatele zajistit zejména následující činnosti:
 provádí průběžnou kontrolu projektové dokumentace, upozorňuje na případné vady projektu a vyvolává jednání k jejich odstranění, spolupracuje s projektantem na jejich odstranění, vždy ve spolupráci s pověřeným zástupcem investora,
 přítomnost na stavbě celkem 3x týdně, a to: 2x týdně 3 hodiny/den a 1x týdně 4 hodiny/den (v kontrolní den),
 zadavatel nezajišťuje pro dodavatele kancelářské prostory, ani telefonní linky a připojení k internetu,
 eviduje a zabezpečuje doplňování realizační projektové dokumentace, provádí sledování a evidenci investorem odsouhlasených změn a víceprací a jejich finanční ocenění a kontroluje jejich realizace,
 provádí zdůvodnění víceprací - méněprací oproti projektové dokumentaci a výkazu výměr, vysvětlení k uznatelným - neuznatelným nákladům,
 zabezpečuje dodržení podmínek stavebního povolení a opatření státního stavebního dohledu po dobu realizace stavby,
 projednává dodatky a změny projektu, které nezvyšují náklady stavby, neprodlužují lhůtu výstavby a nezhoršují parametry stavby a o všech závažných okolnostech ihned informuje zástupce investora a určené pracovníky,
 spolupracuje s pracovníky projektanta zabezpečujícími autorský dohled při zajišťování souladu realizovaných dodávek a prací s projektem,
 provádí sledování stavu ceny díla vzhledem k uzavřeným smlouvám a odsouhlaseným vícenákladům a méněnákladům,
 uplatňuje náměty, směřující k zhospodárnění budoucího provozu (užívání) dokončené stavby,
 eviduje dokumentaci dokončených částí díla a její věcnou kontrolu,
 kontroluje úplnost, věcnou a cenovou správnost faktur zhotovitele, jejich soulad s podmínkami uvedenými ve smlouvě, potvrzuje zjišťovací protokoly a soupisy provedených prací (v případě nesouladu vrácení zhotoviteli k opravení a dopracování),
 provádí předání odsouhlasených faktur zástupci investora,
 eviduje faktury a kontroluje stav prostavěnosti,
 kontroluje čerpání nákladů vzhledem k odsouhlasenému harmonogramu postupu prací s vazbou na skutečně prováděné práce,
 provádí průběžnou kontrolu a sledování jakosti všech částí stavby a prováděných prací vč. kontroly atestů materiálů, které mají být zabudovány ve stavbě,
 provádí průběžnou fotodokumentaci průběhu stavby,
 kontroluje dodržování bezpečnosti práce a spolupracuje se zástupcem zadavatele,
 provádí písemné převzetí zápisem do stavebního deníku těch částí stavby, které budou v dalším postupu stavby zakryty, nebo se stanou nepřístupnými,
 kontroluje zhotovitelem provedené zaměření inženýrských sítí, a to jak na nově budovaných, tak i stávajících odkrytých při výstavbě,
 zabezpečuje expertní posouzení a stanoviska nezávislých expertů a soudních znalců na vybrané dodávky, u nichž došlo ke sporu o kvalitě nebo u nichž si to investor vyžádá,
 průběžně sleduje vedení stavebního deníku, provádění zápisů, připomínek, stanovisek a přejímek stavebních prací, přičemž veškeré změny proti schválené PD a stanoveným postupům budou v deníku zaznamenány spolu s odsouhlaseným postupem, nebo návrhem řešení, které bude případně součástí dalších jednání se zástupcem investora,
 sleduje a kontroluje celkovou kvalitu prováděných prací,
 sleduje, zda zhotovitel provádí předepsané zkoušky, účastní se na těchto zkouškách, provádí zápisy z předepsaných zkoušek, kontroluje doklady o provedení těchto zkoušek,
 spolupracuje se zhotovitelem při provádění opatření na odvracení škod při ohrožení stavby živelnými pohromami a haváriemi,
 kontroluje čistotu a pořádek na stavbě a v přilehlých plochách a komunikacích,
 kontroluje provádění opatření na ochranu zeleně na plochách přilehlých ke stavbě,
 kontroluje, zda zhotovitel provádí řádné převzetí a uskladnění materiálů na staveništi, sleduje atesty materiálů dodávaných na stavbu před jejich zabudováním,
 kontroluje postupy prací podle časového plánu stavby, navrhuje řešení vzniklých časových prodlev, připravuje podklady pro uplatnění majetkových sankcí,
 sleduje stavební připravenost pro jiné zhotovitele (přímé dodávky pro investora - technologie a vybavení) a zabezpečuje protokolární předání a převzetí pracoviště pro tyto dodávky s popisem stavu díla při předání a kontrolou eventuálních škod na díle při dokončení prací na přímé dodávce pro investora. Zabezpečuje předání a převzetí dokončené přímé dodávky investorovi,
 průběžně připravuje doklady, které bude nutno předložit k předání a převzetí díla a ke kolaudaci,
 vyhotovuje soupis vad a nedodělků, sleduje a protokolárně potvrzuje jejich odstranění,
 zajišťuje organizační zajištění zaškolení obsluh uživatele,
 min. 1x týdně organizačně zajišťuje kontrolní dny na stavbě, svolává účastníky a vede jednání KD, vyhotovuje zápis z KD.
 kontroluje a vymáhá dodržování environmentálních pravidel a požadavků „DO NO SIGNIFICANT HARM“, v překladu „nepoškozujte významně“ nebo „významně nepoškozovat“, specifikovaných v článku 12. tohoto dokumentu - ODPOVĚDNÉ VEŘEJNÉ ZADÁVÁNÍ A INOVACE,
 úzce spolupracuje se zástupci investora, a to zejména s „dozorem investora“, tzn. s pracovníkem zadavatele (investora), který bude přímo nominován investorem, a tudíž bude plnit komplexní dohled nad všemi činnostmi souvisejícími s předmětnou výstavbou.
• Při předání a převzetí stavby se dodavatel zavazuje pro zadavatele zajistit zejména následující činnosti:
 účastní se předání a převzetí dokončených stavebních prací a dodávek za účasti investora, jejich uvedení do provozu a předání uživateli,
 zajistí u zhotovitele dokumentaci skutečného provedení stavby a její kontrolu,
 provádí kontrolu dokladů předkládaných k předání a převzetí stavby, včetně revizních zpráv a dalších podkladů předkládaných ke kolaudaci,
 zajistí vypracování a podání žádosti o kolaudaci stavby,
 zabezpečí prohlídky dokončené stavby pracovníky orgánů, které se vyjadřují ke kolaudaci stavby a zajistí stanoviska těchto orgánů ke kolaudačnímu řízení,
 organizačně zajistí kolaudační řízení,
 zajistí vydání kolaudačního souhlasu,
 zajistí odstranění kolaudačních závad zhotovitelem,
 provede kontrolu konečné faktury zhotovitele,
 provede kontrolu vyklizení staveniště a uvedení přilehlých ploch do původního stavu ve smluvně dohodnutém termínu,
 předá investorovi k archivaci fotodokumentaci výstavby a veškeré doklady o stavbě pořízených v průběhu provádění díla, na CD nebo DVD nosiči.
 účastní se a řeší veškerá reklamační řízení po celou dobu běhu záruční doby (60 měsíců od řádného předání a převzetí díla), a to na základě výzvy zadavatele k vyřízení reklamace. Podrobné podmínky jsou specifikovány ve vzoru smlouvy, který je přílohou této zadávací dokumentace. Úplata za účast na jednotlivých reklamačních řízeních bude stanovena na základě hodinové sazby v Kč bez DPH.
Dodavatel se zavazuje zajišťovat činnost stanovenou v tomto článku prostřednictvím těch osob, které uvede v seznamu členů odborného týmu, jež bude součástí uzavřené smlouvy jako její příloha.

VÝKON KOORDINÁTORA BOZP:
Dodavatel se zavazuje pro zadavatele zajistit činnost koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi ve smyslu zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, v platném znění, a nařízením vlády č. 591/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Při zajišťování činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci se dodavatel zavazuje zajišťovat zejména níže uvedené činnosti.
Dodavatel se zavazuje, že k zajištění činností dle tohoto článku bude využívat pouze osob, které disponují potřebným osvědčením ve smyslu zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, ve znění pozdějších předpisů, a jsou tak odborně způsobilými osobami.
• V přípravné fázi stavby se dodavatel zavazuje pro zadavatele zajistit zejména následující činnosti:
 spolupracuje s projektantem, zpracovatelem projektové dokumentace,
 zpracovává plán bezpečnosti práce v písemné a grafické podobě se všemi nutnými a potřebnými požadavky a jednotlivými pracovními postupy při realizaci,
 navrhuje vhodná opatření BOZP, provádí konzultace se zadavatelem,
 zpracuje přehled právních předpisů vztahujících se ke stavbě,
 zpracuje přehled rizik, která se mohou vyskytnout při realizaci stavby,
 zpracuje informace o bezpečnostních a zdravotních rizicích v rámci výstavby,
 zpracuje podněty a doporučení technických řešení nebo organizačních opatření, která jsou z hlediska zajištění bezpečného a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí a podmínek výkonu práce vhodná pro plánování jednotlivých prací,
 poskytuje odborné konzultace a doporučení týkající se požadavků na zajištění bezpečné a zdraví neohrožující práce, odhadu délky času potřebného k provedení plánovaných prací nebo činností se zřetelem na specifická opatření, pracovní nebo technologické postupy a procesy a potřebnou organizaci prací v průběhu realizace,
 zabezpečí, aby plán přiměřeně povaze a rozsahu stavby a místním provozním podmínkám staveniště obsahoval informace, údaje a postupy zpracované v podrobnostech nezbytných pro zajištění bezpečné a zdraví neohrožující práce. Vypracuje „Plán BOZP“ a předloží zástupci investora do 30 dnů po uzavření smlouvy,
 odpovídá za to, že plán BOZP bude v jednom „paré“ neustále k dispozici na stavbě.
• Ve fázi realizace stavby se dodavatel zavazuje pro zadavatele zajistit zejména následující činnosti:
 provede za investora oznámení o zahájení stavby příslušnému Oblastnímu inspektorátu bezpečnosti práce nejpozději do 8 dnů před předáním staveniště zhotoviteli. S veškerými změnami v údajích obsažených v oznámení, bude příslušný inspektorát bezodkladně písemně informovat.
 koordinuje spolupráci zhotovitelů při přijímání opatření k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci,
 zajišťuje dohled nad dodržováním zásad postupů zhotovování stavby,
 spolupracuje při stanovení času potřebného k bezpečnému provádění jednotlivých prací a postupů,
 informuje všechny dotčené zhotovitele stavby o bezpečnostních rizicích, která vznikla na staveništi během postupu prací,
 upozorňuje zhotovitele stavby a zástupce investora na nedostatky v uplatňování požadavků na bezpečnost a ochranu zdraví při práci, vyžaduje zjednání nápravy, a to vždy v písemné formě
 provádí zápisy do stavebního deníku o zjištěných nedostatcích včetně návrhu na jejich odstranění a dohlíží na jejich splnění,
 sleduje a kontroluje, zda zhotovitelé dodržují plán BOZP, případně projednává opatření a termíny nápravy u zjištěných nedostatků, upravuje plán BOZP dle skutečnosti,
 sleduje prováděné práce na staveništi se zaměřením na dodržování požadavků BOZP, upozorňuje na nedostatky a dbá na jejich odstranění,
 kontroluje zabezpečení obvodu staveniště, včetně vstupů a vjezdů na staveniště, aby byl zamezen přístup nepovolaným osobám,
 na vyžádání zhotovitele doporučuje technická řešení nebo opatření k BOZP,
 účastní se na kontrolních prohlídkách stavby,
 účastní se na kontrolních dnech,
 úzce spolupracuje se zástupcem investora, který bude přímo nominován investorem a bude plnit komplexní dohled nad všemi činnostmi souvisejícími s předmětnou výstavbou,
 je přítomen na stavbě dle potřeb, a to ve dnech, v nichž probíhá stavba.
Dodavatel se zavazuje zajišťovat činnost stanovenou v tomto článku prostřednictvím těch osob, které uvede v seznamu členů odborného týmu, jež bude součástí uzavřené smlouvy jako její příloha.

Tento projekt je financován z prostředků Operačního programu Životní prostředí 2021-2027, v rámci Cíle politiky 2, Priority 1, Specifického cíle 1.4, Opatření 1.4.1.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    15.01.2024
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    30.01.2024