Veřená zakázka

Oprava a kalibrace detektoru plynu DP 65X

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50410000-2 - Opravy a údržba měřících, zkušebních a kontrolních přístrojů
Popis:

Předmětem výběrového řízení je oprava a kalibrace detektoru plynů DP 65X. Předmětem výběrového řízení je oprava a kalibrace detektoru plynů DP 65X. Popis požadované služby: komplexní služba zahrnující opravu s následnou kalibrací. Zhotovitel musí doložit: pro kalibraci platnou akreditaci právnické nebo fyzické osoby dle ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 („Všeobecné požadavky na způsobilost zkušebních a kalibračních laboratoří“), vydanou akreditačním orgánem (včetně přílohy k Akreditační listině), nejde-li o výrobce, který provádí kontrolu a nastavení parametrů detektoru jako při výrobě; pro opravu: nejde-li o výrobce, platným osvědčením (certifikátem) o shodě systému jakosti s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2001 v rozsahu oprav požadovaného oboru měřicích přístrojů a zařízení. Je možné řešit část služby subdodavatelsky, pokud zhotovitel doloží za subdodavatele platnou akreditaci právnické nebo fyzické osoby - podle ČSN EN ISO/IEC 17025:2005, nebo subdodavatelem bude sám výrobce. Na kalibrované měřidlo vždy vystavit kalibrační list (protokol) s celkovým výsledkem (kontrola parametrů včetně záznamu o případném nastavení parametrů – justování). Pokud je při kalibraci zjištěno, že měřidlo nevyhovuje technickým parametrům nebo překračuje specifikaci o 50% a více, vždy provést justování. Na opravárenském listu, nebo na faktuře rozepsat druh a cenu vložených náhradních dílů, rozsah práce včetně cen práce. Odvoz a vrácení měřidla řeší zhotovitel na své náklady. Tabulku cenové kalkulace si stáhněte do svého PC, vyplňte a vložte zpět do VŘ. Možnost prohlídky a odborné dotazy - Ing. Vladimír Havlíček, tel. 973 244 809 nebo e-mail havlicek.vlad@seznam.cz. Veškeré ceny jsou včetně materiálu, práce, nákladů na dovoz a odvoz a ostatních nákladů spojených s provedením služby, ceny se v průběhu smluvního vztahu nesmí navýšit, vícenáklady nejsou povoleny. !!NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! V PŘÍPADĚ NEDODRŽENÍ TÉTO PODMÍNKY BUDE UCHAZEČ VYŘAZEN Z VEŘEJNÉ ZAKÁZKY!!!! Obchodování na el. tržišti TENDERMARKET se řídí "Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen VOP)!!!

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    24.10.2016
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.11.2016