Veřená zakázka

Konzultační služby v oblasti IoT technologií pro projekt „Proof of concept – Data Hub Obce v datech

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Výzkum a vývoj
CPV kódy:
73000000-2 - Výzkum a vývoj a související služby
Popis:

Název zakázky: „Konzultační služby v oblasti IoT technologií pro projekt „Proof of concept – Data Hub Obce v datech“

1) Identifikace zadavatele
Zadavatel:
Název zadavatele: Obce v datech, s.r.o.
IČ: 05755875
DIČ: CZ05755875
Sídlo: Šaldova 219/1, Praha 8 – Karlín, 186 00
Statutární zástupce zadavatele: Ing. Jan Havránek, Ph.D., jednatel
Osoba oprávněná jednat ve věcech technických: Ing. Jan Havránek, Ph.D., jednatel
Telefon: +420 603 770 870
E-mail: info@obcevdatech.cz

Místo realizace (provozovny): Třída Kpt. Jaroše 1944/31, Brno – Černá Pole, 602 00

2) Přesné vymezení předmětu zakázky a požadavků zadavatele
Druh zakázky: zakázka na služby
CPV kód: 732-Poradenství v oblasti výzkumu a vývoje (732 / 73200000-4)

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí expertních služeb pro projekt „Proof of concept – Data hub Obce v datech“, reg. číslo CZ.01.1.02/0.0/0.0/18_214/0017890 (dále jen „projekt“)

Základní informace o předmětném projektu:
Předmětem projektu je ověření konceptu Data Hub. Ověření bude probíhat na základě dokončeného transferu technologie, kdy transfer rozšiřuje dosavadní technologický záběr společnosti směrem do oblasti internetu věcí (IoT).
Projekt řeší problém nedostatečného využívání dat ve veřejné správě v EU.

Společnost Obce v datech je v současné době průkopníkem ve zpracování a využívání BIG DAT ve veřejné správě. V tuto chvíli disponují Obce v datech unikátním know-how v oblastech webových crawlerů na stahování velkých objemů dat z internetu, statistických metod na následné zpracování a interpretaci dat a využívání dat pro řízení ve veřejné sféře. Některé další směry data science však v současné době Obce v datech nepokrývají.

Zároveň pracujeme na vývoji tzv. “robota robotů”, což bude softwarový nástroj, pomocí kterého si budou moci uživatelé sami stahovat specifická data pro strategické řízení z internetu dle svých potřeb, kdykoliv budou chtít. Budou tak mít možnost využívat nejmodernější webové crawlery bez nutnosti rozsáhlé znalosti programování a stahovat si data s libovolnou frekvencí.

Prověřujeme koncept sestavení automatizovaného Data Hubu, který chceme optimalizovat, prověřit technickou proveditelnost navrhovaného řešení a ověřit, jaký komerční potenciál tento nástroj má.

Přesný popis projektu je vyspecifikován v Příloze č. 1 této ZD.

Činnost zahrnutá v předmětu veřejné zakázky, které bude zajišťovat vybraný dodavatel:

• Konzultační služby v oblasti IoT technologií

Rozsah předmětu veřejné zakázky:

• 200 osobohodin = 8 hodin (hodina á 60 min.), je možné členění osobodní (25)

Předpokládaný rozsah osobodnů v průběhu realizace projektu:

Měsíc/rok 2020
3 4
Počet osobodnů 12,5 12,5

Výše uvedené rozložení osobodnů v průběhu plnění zakázky je orientační a bude vycházet z potřeb zadavatele v návaznosti na postup realizace projektu.

Jsou-li v ZD nebo jejich přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy, jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně srovnatelné řešení.

3) Předpokládaná hodnota zakázky
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky celkem 300 000 Kč bez DPH

Nabídku s vyšší nabídkovou cenou než je uvedená předpokládaná hodnota zadavatel nemůže akceptovat a taková nabídka bude vyřazena z další účasti v zadávacím řízení a uchazeč bude zadavatelem ze zadávacího řízení vyloučen. Zadavatel rovněž nepřipouští překročení nabídkové ceny v průběhu plnění veřejné zakázky, vyjma zákonné změny sazby DPH.

4) Doba a místo plnění zakázky
Místem plnění zakázky je provozovna dodavatele.
Doba plnění zakázky: bezodkladně od podpisu smlouvy do 2 měsíců.

5) Prokázání kvalifikace
Dodavatel prokáže splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. Zadavatel v rámci prokázání kvalifikace u zakázky požaduje vždy předložení buď čestného prohlášení dodavatele o splnění kvalifikace, nebo dokladů, z jejichž obsahu bude zřejmé, že dodavatel veškeré kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje.

Čestné prohlášení musí obsahovat zadavatelem požadované údaje o splnění kvalifikačních předpokladů a musí být současně podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc.

Podmínkou pro uchazeče je, že musí být subjektem zákona č. 130/2002 Sb., o podpoře výzkumu, experimentálního vývoje a inovací, týkající se nového seznamu výzkumných organizací, za jehož vedení odpovídá Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy nebo zakladatelem ústavu v souladu s ustanoveními § 402 až § 418 dle zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku nebo obdobného registru.

Zadavatel požaduje prokázání splnění kvalifikačních předpokladů vymezených níže:


5.1 Základní způsobilost
Uchazeč v nabídce k prokázání splnění požadavků na základní způsobilost předloží originál nebo ověřenou kopii čestného prohlášení o tom, že není uchazečem, který:
• byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
• má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
• má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
• má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
• je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Způsob prokázání
Dodavatel prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel splňuje základní způsobilost stanovenou zadavatelem. Čestné prohlášení bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele a z jeho obsahu musí vyplývat, že dodavatel splňuje požadavek zadavatele. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc. Uchazeč může využít vzoru čestného prohlášení – viz příloha č. 3 této zadávací dokumentace.

5.2 Profesní způsobilost
Uchazeč v nabídce k prokázání profesní způsobilosti předloží:
• výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,
• doklad o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.

Způsob prokázání
Dodavatel prokáže splnění požadavků profesní způsobilosti doložením prostých kopií dokladů prokazujících splnění výše uvedených požadavků.

Dodavatel, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením bez zbytečného odkladu předložit zadavateli originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění profesní způsobilosti.

5.3 Ekonomická kvalifikace
Zadavatel nevyžaduje prokázání ekonomické kvalifikace.

5.4 Technická kvalifikace

Zadavatel nevyžaduje prokázání technické kvalifikace.

6) Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
Nabídka bude předložena v originále v písemné formě v českém jazyce. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Zadavatel doporučuje, aby všechny listy nabídky včetně příloh byly řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a nabídka byla zajištěna proti neoprávněné manipulaci.

Nabídka bude předána v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, heslem „NEOTEVÍRAT“ a opatřené na přelepu razítkem, případně podpisem dodavatele – osoby oprávněnou zastupovat dodavatele. Na obálce musí být uvedena adresa, na niž je možné zaslat oznámení o doručení nabídky po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Nabídky je možno podat pouze písemně v listinné podobě.

Dodavatel doporučuje použít pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech těchto pokynů pro zpracování nabídky:

1) Obsah nabídky.
Nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol).

2) Krycí list nabídky
Uchazeč na krycím listu uvede identifikační údaje včetně kontaktní osoby ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Uchazeč využije vzor krycího listu uvedený jako příloha č. 2 této zadávací dokumentace.

3) Podepsaný návrh Smlouvy – viz příloha č. 4
Součástí zadávacích podmínek je vzor smlouvy. Uchazeč doplní požadované chybějící údaje (označeno [DOPLNÍ UCHAZEČ]) a smlouvu podepsanou osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče učiní součástí nabídky jako návrh smlouvy. Pokud jedná jménem či za dodavatele jiná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat, musí být součástí této části nabídky plná moc opravňující tuto osobu k jednání.

4) Doklady a dokumenty k prokázání splnění kvalifikace.
• Čestné prohlášení prokazující splnění základní způsobilosti
• Doklady k prokázání splnění profesní způsobilosti

5) Návrh Metodiky poskytování služeb
Návrh Metodiky poskytování služeb bude zpracován v maximálním rozsahu 7 A4 (včetně obrázků, schémat a příloh) pro účely hodnocení dle hodnotícího kritéria č. II


7) Způsob zpracování nabídkové ceny
Uchazeč uvede nabídkovou cenu v podobě nabídkové ceny za jednu osobohodinu poskytovaných expertních činností uvedených v bodě 2. zadávací dokumentace a dále pak jako celkovou cenu za celkový počet hodin, tj. např. 1500 Kč bez DPH na 300 osobohodin (resp. 37,5 osobodní), a to v návrhu smlouvy a také na krycím listu nabídky (viz příloha č. 2 této zadávací dokumentace).

Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena musí rovněž zahrnovat pojištění, garance, daně, cla, poplatky, inflační vlivy a jakékoli další výdaje nutné pro realizaci zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat (případně, že ji lze navyšovat pouze při zákonné změně sazby DPH).

Nabídku s vyšší nabídkovou cenou než je uvedená předpokládaná hodnota zadavatel nemůže akceptovat a taková nabídka bude vyřazena z další účasti v zadávacím řízení a uchazeč bude zadavatelem ze zadávacího řízení vyloučen.

Celková nabídková cena bude uvedena v českých korunách v členění cena bez DPH, DPH a celková cena včetně DPH.

8) Kritéria a způsob hodnocení
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.

Hodnocení bude provedeno následujícím způsobem:
• Hodnotící kritérium I. Nejnižší nabídková cena – váha 70 %
• Hodnotící kritérium II. Metodika poskytování služeb - váha 30 %


Ad I. Dílčí hodnotící kritérium Nejnižší nabídková cena bez DPH (váha 70%)
Hodnotí se celková nabídková cena v Kč bez DPH. Nejlépe bude hodnocena nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH.

Pro hodnocení tohoto kritéria bude použit následující vzorec, kdy nejvýhodnější nabídkou je ta, která nabídne nejnižší cenu bez DPH:

Nejvýhodnější nabídka (tzn. nejnižší cena)
Výsledek = 100 * ---------------------------------------------------------------- * 70 %
Cena hodnocené nabídky


Ad II. Dílčí hodnoticí kritérium: Metodika poskytování služeb (váha 30%)
Uchazeč v rámci tohoto kritéria předloží nabídku, jejímž obsahem bude návrh na zajištění požadovaného plnění dle této zadávací dokumentace, který bude předmětem hodnocení dle níže uvedené specifikace, a to konkrétně zpracovanou podrobnou Metodiku poskytování služeb, a to v maximálním rozsahu 7 A4 (včetně obrázků, schémat a příloh).

V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude jako nejlepší vyhodnocena ta nabídka, která zadavateli nabídne nejlepší informace o celkovém přístupu k řešení veřejné zakázky a zvolených metodických nástrojích.

Zadavatel bude hodnotit použitelnost/využitelnost navrženého postupu řešení zakázky pro potřeby zadavatele. V rámci tohoto kritéria budou nabídky hodnoceny podle subkritérií uvedených v tabulce níže.

Subkritérium Lépe hodnocená bude nabídka, která: Váha
1) Návrh použitých metod, nástrojů a technik • rozpracuje jednotlivé činnosti uvedené ve vymezení předmětu veřejné zakázky (bod 2 zadávací dokumentace), a to zejména s ohledem na relevanci a srozumitelnost uvedeného rozpracování ve vztahu k účelu veřejné zakázky;
• k jednotlivým činnostem, které jsou definovány v rámci bodu 2 zadávací dokumentace, přiřadí takové metody, techniky a nástroje, které se lépe hodí k realizaci těchto činností
• lépe využije výhody a potenciál zvolených metod vzhledem k účelu plnění veřejné zakázky; 70 %
2) Realizace činností a zpracování výstupů • předloží vhodnější a adekvátně rozpracovaný návrh realizace požadovaných činností a zpracování požadovaných výstupů, zejména s ohledem na logickou provázanost činností a minimalizaci zbytných kroků v jejich realizaci, a kterým lépe ubezpečí zadavatele o pochopení záměru a požadavků, které jsou ze strany zadavatele kladeny na výstupy veřejné zakázky. 20 %
3) Rizika, jejich relevance a předcházení rizikům • ve větší míře definuje možná rizika pokrývající všechny oblasti plnění zakázky a současně relevantní ve vztahu k předmětu plnění zakázky. V rámci definování rizik uvede rovněž pravděpodobnost jejich výskytu, významnost, dopad a návrh na jejich eliminaci. 10 %

Postup komise při bodování dle dílčího hodnotícího kritéria II:
Hodnotící komise bude rozhodovat jako celek, body budou nabídkám přiřazovány za celou komisi, nikoli jednotlivě za každého člena.

Pro hodnocení se použije bodová stupnice 1 až 100. V případě hodnocení nabídek podle tohoto kritéria provede nejprve hodnotící komise hodnocení tak, že sestaví pořadí nabídek od nejvýhodnější k nejméně výhodné v každém subkritériu. Hodnotící komise následně přidělí nejvýhodnější nabídce v daném subkritériu 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění v rámci subkritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce.

Počet bodů za dílčí hodnotící kritérium II. bude určen tak, že body za jednotlivá subkritéria budou vynásobena jejich vahou a tyto vážené hodnoty sečteny.

Sestavení celkového pořadí:
Body v rámci jednotlivých hodnotících kritérií zaokrouhluje hodnoticí komise na celé setiny, (tedy dvě desetinná místa), a to tak, že:
a) je-li číslo na místě tisíci 5 a vyšší, zaokrouhlí se číslo na místě setin o jednotku nahoru,
b) je-li číslo na místě tisícin 4 a nižší, zůstane číslo na místě setin beze změny.

V případě, že by v rámci celkového hodnocení získalo více nabídek stejné bodové hodnocení, bude pro určení pořadí rozhodující kritérium č. I. Nejnižší nabídková cena.

Jednotlivá bodová ohodnocení nabídek podle dílčích kritérií (I. a II.) vynásobí příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek zadavatel stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější je stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.


9) Otevírání nabídek
Otevírání obálek proběhne dne 9. 3. 2020 v 12:05. Otevírání obálek je neveřejné.


10) Lhůta a místo pro předkládání nabídky
Lhůta pro překládání nabídek: 9. 3. 2020 do 12:00.
Místo pro předkládání nabídek: provozovna zadavatele:
Obce v datech, s.r.o., Třída Kpt. Jaroše 1944/31, Brno – Černá Pole, 602 00

Osobně je možno podání nabídky v pracovní dny vždy v době od 9:00 do 16:00, v poslední den lhůty pak do 12:00.

11) Obchodní podmínky
Obchodní podmínky v podobě návrhu smlouvy jsou přílohou č. 4 této zadávací dokumentace. Tento návrh smlouvy je pro dodavatele závazný. Dodavatel do návrhu smlouvy pouze doplní požadované údaje. Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele předloží dodavatel jako součást své nabídky. V případě, že nabídka bude podepsána zástupcem (zmocněncem), musí být součástí nabídky plná moc.

Vypracování návrhu smlouvy v rozporu se stanovenými podmínkami má za následek vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení.

12) Požadavky na varianty nabídek
Zadavatel varianty nabídek nepřipouští.

13) Vysvětlení zadávací dokumentace
Účastníci jsou oprávněni požadovat písemně vysvětlení k zadávací dokumentaci. Písemná žádost musí být zástupci zadavatele doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám prostřednictvím zástupce zadavatele nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud je žádost o vysvětlení zadávací dokumentace doručena včas a zadavatel neuveřejní vysvětlení ve lhůtě, prodlouží lhůtu pro podání nabídek nejméně o tolik pracovních dnů, o kolik přesáhla doba od doručení žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace do uveřejnění vysvětlení lhůtu 2 pracovních dnů.
Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Dodatečné informace, včetně přesného znění požadavku, zveřejní zadavatel na profilu zadavatele a zároveň je neprodleně písemně oznámí všem dosud známým účastníkům.

14) Ostatní podmínky
Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Zadavatel nehradí náklady na účast v zadávacím řízení, nabídky Zadavatel dodavatelům nevrací. Na nabídku, kterou dodavatel podá po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se pohlíží, jako by nebyla podána. Zadavatel takovou nabídku neotvírá a bezodkladně vyrozumí dodavatele o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení, a to i bez udání důvodu.

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce uchazeče u třetích osob.
Dodavatel, se kterým má být uzavřena smlouva, je na žádost zadavatele povinen před jejím uzavřením předložit originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace.

Zadavatel upozorňuje, že si hodnotící komise může, analogicky v souladu s ust. § 113 zákona, vyžádat podrobné cenové kalkulace, a to ve vztahu k jakékoliv položce tvořící nabídkovou cenu.

V případě, že dojde ke změně údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, je příslušný dodavatel povinen o této změně Zadavatele bezodkladně písemně informovat.




Příloha č. 1 – Přesný popis projektu
Příloha č. 2 – Krycí list nabídky (vzor)
Příloha č. 3 – Čestné prohlášení o prokázání základní způsobilosti (vzor)
Příloha č. 4 – Návrhy smlouvy o poskytování služeb (závazný vzor)

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    20.02.2020
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    09.03.2020