Veřená zakázka

III/0172 Opatovice I, most ev.č. 0172-1

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení stavebních prací a poskytnutí souvisejících dodávek a služeb spočívajících v provedení stavby „III/0172 Opatovice I, most ev. č. 0172-1“ (dále též jen „stavba“ nebo „dílo“).
Silnice III/0172 bude rekonstruována v délce 166,90m. Řešený úsek začíná provozním staničením v km 2,222, konec úseku je v km 2,389. Rekonstrukce vozovky bude spočívat v odstranění stávající konstrukce vozovky, sanaci podloží a pokládce nových konstrukčních vrstev vozovky z asfaltového betonu v délce 90,76m. Silnice je navržena v kategorii MS2 -/6,5/40 s šířkou vozovky 5,50 m, v místě směrových oblouků rozšířenou až na 6,50 m, s obrubami po obou stranách. V úseku na hrázi bude po levé straně silnice pouze doplněna nezpevněná krajnice šířky 1,50 m s ocelovým silničním svodidlem. Silnice je navržena na návrhovou rychlost 40 km/h s místním snížením na 20 km/h. V místě mostu ev.č. 0172-1 dojde k úpravě směrového řešení z důvodu rozšíření komunikace. Výškové řešení bude lokálně upraveno z důvodu zajištění napojení stávajících sjezdů a zajištění odvodnění povrchu vozovky. Odvodnění povrchu vozovky bude řešeno pomocí podélných a příčných sklonů do uličních vpustí a Mlýnského rybníka. V rámci rekonstrukce silnice bude provedeno napojení sjezdů a rozšíření hráze Mlýnského rybníka včetně jejího opevnění.
Most ev.č. 0172-1 přes přepad Mlýnského rybníka je navržen jako železobetonový polorám o jednom poli. Most bude mít šířku 9,600 m, šířku vozovky mezi římsami 7,000 m a chodník o šířce 1,500 m. Délka přemostění bude 4,000 m, celková délka mostu bude 13,840 m. Volná výška mostu bude 2,585 m a výška mostu bude 3,015 m. Most bude proveden jako kolmý (úhel křížení 90,00°). Most bude založen plošně u opěry 01 a hlubině na pilotách u opěry 02. Spodní stavba bude tvořena železobetonovými opěrami a zavěšenými křídly. Nosná konstrukce bude tvořena železobetonovou deskou s náběhy u opěr. Mostní svršek bude tvořen železobetonovými římsami, vozovkou z asfaltových vrstev. Mostní vybavení bude zastoupeno ocelovým zábradelním svodidlem a ocelovým zábradlím se svislou výplní. Koryto potoka v mostním otvoru bude zpevněno kamennou dlažbou do betonu a svahy kamennou rovnaninou.
Dešťová kanalizace na začátku úseku bude přeložena pod pravý jízdní pruh. Délka přeložky bude 63,55m a bude provedena z plastových trub PP 400 SN12. Na navržené kanalizaci budou vybudovány celkem 4 betonové revizní šachty DN=1000 mm. Vstup do šachet bude opatřen litinovým poklopem DN=600 mm, třída zatížení D400. Vyústění bude na povodní straně mostu do vodního toku.
Bezpečnostní přepad bude odstraněn spolu se stávajícím mostem. Nový bezpečnostní přeliv bude obdélníkového tvaru z železobetonu o vnitřních rozměrech 11,00x6,80 m s účinnou délkou přelivné hrany 28,50 m. Dno bude zpevněno kamennou dlažbou do betonu. Na povodní straně nového mostu bude vybudován železobetonový vývar s drsněným skluzem z kamenného zdiva do betonu. Celková délka vývaru bude 10,67 m. Délka skluzu bude 2,47 m, délka vlastního vývaru bude 7,70 m, hloubka na výtoku bude 1,10 m a šířka 4,00 m. Zpevnění průtočného profilu za vývarem bude provedeno v délce 13,00 m kamennou rovnaninou.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    22.08.2023