Veřená zakázka
Dodávka OOPP (období 05/2024 - 04/2025)
Účelem této veřejné zakázky je, s využitím elektronické aukce (dále jen „e-aukce“), vystavení objednávky (uzavření kupní smlouvy), jejímž předmětem bude průběžná dodávka osobních ochranných pracovních pomůcek – obuvi, oděvů, rukavic a ostatních pracovních pomůcek dle položek specifikovaných v této zadávací dokumentaci, včetně bezplatného dodání, záručního servisu a jiných služeb, které s dodávkou souvisí.
Slova uvedená v této zadávací dokumentaci v jednotném čísle zahrnují i množné číslo a naopak, nevyplývá-li z kontextu této zadávací dokumentace jinak. Je-li v této zadávací dokumentaci uvedeno uchazeč/dodavatel/prodejce/prodávající případně zadavatel/objednatel/kupující má se za to, že jde
o významově shodná slova. Pokud je v této zadávací dokumentaci uvedeno „plnění“ myslí tím zadavatel, je-li to ve shodě s předmětem veřejné zakázky, též „dílčí plnění“.
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka osobních ochranných pracovních pomůcek (dále jen „OOPP“) na období 05/2024-04/2025 specifikované v Příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Zadavatel rozdělil předmětnou veřejnou zakázku na tři samostatné oddíly, v nichž každá položka tvoří samostatnou část. Každý účastník zadávacího řízení se může zúčastnit, tedy podat nabídku na libovolný počet oddílů veřejné zakázky a v něm požadované minimální množství položek (částí). Každá položka (část) veřejné zakázky bude hodnocena samostatně, jako by se jednalo o samostatné veřejné zakázky.
1. oddíl veřejné zakázky – Pracovní obuv
2. oddíl veřejné zakázky – Pracovní oděvy
3. oddíl veřejné zakázky – Pracovní rukavice, přilby a ostatní
Pro každou část (oddíl veřejné zakázky) bude vytvořena samostatná aukce.
Plnění bude probíhat prostřednictvím Nákupního portálu Moravskoslezského kraje na adrese https://np.pecosta.cz,(dále jen „Nákupní portál“).
Tyto dodávky jsou rovněž oprávněny objednávat i ostatní organizace Moravskoslezského kraje (dále také jen „MSK“), jejichž seznam je součástí této zadávací dokumentace a dále je uveden
a aktualizován na Nákupním portálu.
Vybraný dodavatel je povinen dodržet jím nabídnutou cenu vzešlou z e-aukce (výběrového řízení) po celou dobu garance ceny, tj. po období od 01.05.2024 do 30.04.2025. Cena bude po celou dobou zveřejněna na Nákupním portále.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:11.02.2024
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:21.02.2024