Veřená zakázka

AHNM/OLogZ – Nákup služby servisní práce, údržba, opravy a odtah služebních vozidel značky Škoda a VW zařazených v kategoriích M1 a N1 v Praze

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Auto-moto, doprava
Auto-moto, doprava ->  Servisní služby
CPV kódy:
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
Popis:

- nákup služby spočívá v provádění servisní práce, údržby, oprav a odtahu vozidel značky Škoda a VW zařazených v kategoriích M1 a N1, která jsou v evidenci Agentury hospodaření s nemovitým majetkem provozovaných zejména na území Hlavního města Prahy, ve Středočeském kraji, na základě zpracované cenové nabídky uvedené v Příloze č.1 –„Cenová nabídka k VZMR - servisní práce, údržba a opravy vozidel zn. Škoda a VW kategorie M1 a N1“, která bude přílohou číslo 1 ke smlouvě s dodavatelem, který podá ekonomicky nejvýhodnější nabídku a která bude platná pro vozidla v kategorii M1 i kategorii N1; - kategorie M1 a N1 jsou v souladu s Vyhláškou č. 341/2014 Sb. o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích; - objednatel zabezpečí přepravu techniky (od objednatele k dodavateli a zpět) na své náklady; - cena za odtah nepojízdného vozidla není předmětem cenové nabídky, ale je součástí smlouvy, - z uvedeného důvodu dodavatel uvede (vyplní) ceny za odtah vozidla následovně: - a) při odtahu vozidla z místa převzetí vzdáleného od provozovny poskytovatele služby vyšší než 25 km bude cena odtahu určena jako součet o manipulačního poplatku zahrnujícího veškeré úkony nutné k provedení odtahu vozidla ve výši *…………… Kč bez DPH *…………… Kč včetně *…. % DPH o Ceny za dopravu vozidla určenou s ohledem na vzdálenost místa převzetí vozidla od provozovny poskytovatele služby (měřeno nejkratší vzdálenost dle www.mapy.cz) s jednotkovou cenou za 1 km ve výši *…………… Kč bez DPH *…………… Kč včetně *…. % DPH - b) při odtahu vozidla z místa převzetí vzdáleného od provozovny poskytovatele služby do 25 km včetně (měřeno nejkratší vzdálenost dle www.mapy.cz) ve výši paušální náhrady nákladů odtahu vozidla včetně veškerých úkonů nutných k provedení odtahu, která je stanovena ve výši *…………… Kč bez DPH *…………… Kč včetně *…. % DPH - c) pokud by cena odtahu nepojízdného vozidla určená podle výše uvedené konstrukce výpočtu byla vyšší než 10 000 Kč, pak se výpočet ceny neuplatní a smluvní cena tohoto odtahu bude určena paušální částkou ve výši 10 000,00 Kč. - měrné jednotky za požadované služby – úkon, ks, pár, hod; - s vybraným dodavatelem bude uzavřena rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; - záruční dobu na práci požadujeme 6 měsíců a použité díly 24 měsíců; - nabídková cena a ceny uvedené v cenové nabídce jsou neměnné po celou dobu trvání smluvního vztahu; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15); - podepsání dohody ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z celé ČR s tím, že z důvodu úspor provozních nákladů požadujeme omezení místa provozovny (servis), jako místa provádění služby buď na území Hlavního města Prahy, nebo Středočeského kraje případně Pardubického kraje; - Upozornění: Dodavatel bere na vědomí, že pokud podá nabídku, zadavatel (zadávající) ve smyslu ustanovení čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) shromažďuje, zpracovává, eviduje a archivuje osobní údaje fyzických osob, které dodavatel uvedl ve své nabídce, a to za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení. Dodavatel, který ve své nabídce uvedl osobní údaje třetích subjektů (poddodavatelů nebo jiných osob) je povinen vložit do nabídky písemný souhlas těchto třetích subjektů k tomu, aby jejich takto zadavateli poskytnuté osobní údaje byly zadavatelem za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení shromažďovány, zpracovávány, evidovány a archivovány společně s nabídkou dodavatele. - Pověřencem Ministerstva obrany pro ochranu osobních údajů je: Mgr. Lucie Kazdová, tel. 973 229 328

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    12.11.2019